ik heb ook 2x de juiste geslacht gehad met chineese voorspelling, doch bij sterre was er volgens hen een jongen en het is een echte meid geworden
Bij mij was de chineze kalender juist het zou een jongen worden en het is oowk een jongen dus wie weet Liefs
ja dat zowiezo meid maar tuurlijk hebben we een gezonde voorkeur maar als het niet uitkomt dan zijn we echt niet minder blij!!
Ik was er al vanuit gegaan dat de gezondheid de grootste voorkeur heeft. Dat is ook bij ons zo. Maar we hebben nog wel eens lachwekkende situaties over wat wij willen. Echt lachen.
joehoe meiden moest het toch even kwijt we zijn al uit de namen normaal komen we er niet uit, maar deze keer in 1 keer? hihi ach wie weet veranderen we nog in de komende weken maar vind ze eigenlijk nu al geweldig
senninha: je hoort de naam zodra het geboren is zethu: hoe gaat het met jou en de clomid? heb je last van bijwerkingen? hoop echt voor je dat het aanslaat en je nu snel zwanger raakt!
Ik zit nu aan de laatste dagen provera, Ik verwacht zondag of maandag ongi te worden. Al heb ik zelf wel het gevoel dat het pas 100 mg gaat worden wat bij me aanslaat. Waarom weet ik eerlijk gezegd niet.
Bij mijn klopte de kalender wel.. Ook nog es de maand zwanger geraakt die als enigste dat jaar een jongen zou "opleveren" whahaha.. Echt zo grappig gewoon, als ik later zwanger was geraakt zei de kalender t hele jaar een meisje. Dus bij ons was t wel goed.
hoi meiden net even naar de stad geweest, helaas niks kunnen vinden zocht tuniquejes, omdat ze hier geen positiekleding meer verkopen maar helaas.... wel leuke sandaaltjes voor de kleine gevonden nu wel behoorlijke last van mijn buik vandaag maar lekker rustig aan doen denk ik.
Caruli, ik heb je topic gevonden. Echt leuk dat je een eigen topic hebt en ik geniet van al het positieve nieuws dat jullie nu allemaal krijgen. Jammer dat je geen positiekleding (of leuke tunieken) kon vinden maar gelukkig heeft de uk alvast sandalen Als je een keer zin hebt om te stadten laat maar weten
ik ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen meid maar ik hou het toch echt bij een meisje ben echt ook al reuze benieuwd ernaar
mijn gevoel zegt dat je een meisje krijgt dus ben eens benieuwd! vertellen jullie het of houden jullie het voor jezelf???