dan zijn we het samen eens dimmel hihi ben benieuwd we vertellen het niet openbaar hier geen idee of er familie meeleest enzo zal wel via pb wat vertellen
Spannend ik heb het gevoel dat je een zoontje krijgt,, weet niet waarom maar jah Ben wel benieuwd of ik gelijk heb Liefs
voor mezelf pendel ik niet ik heb zelf het gevoel een meid heb wel alle meiden van het pendelen een pb gestuurd maar niks van niemand gehoord weet niet eens of de berichten dan wel goed aangekomen zijn
nog even geduld en dat weer je het wellicht... neem aan dat je wat vaker een echo krijgt? Mooi buikje al trouwens zie ik net op je site!
we krijgen wel vaker echo's maar helaas willen de artsen in het zh het niet aan om het geslacht te zeggen over 2 weken hebben we een pretecho staan en hopelijk ligt hij/zij er dan goed voor
Hoi Caruli, Ik heb je topic door gelezen, gaaf dat het zo goed gaat. Ik was heel nieuwsgierig en ben opzoek gegaan hoe het met je ging. Persoonlijk kom ik niet meer zo vaak naar het zwangerschapforum, loop namelijk met vrouwelijke problemen die het tegenover gestelde van een zwangerschap zijn. Welke arts heb je? Ik ben nu weer vollop onder behandeling van Dr. R. (geweldige man). Heel veel succes verder en ik lees je topic volop mee. groetjes conny
Hoi Hoi, na weken niet op zwangerschapspagina geweest te zijn, onze tweede zoon is geboren, zie ik dat je zwanger bent!! echt zoooo geweldig voor jullie!!!!! supergefeliciteerd!!!! we hopen hier van harte dat alles goed gaat en dat je een hele fijne zwangerschap tegemoet gaat!!!!! liefs joyce
zethu: naar alle meiden die in de lounge op het lijstje staan maar helaas nog van niemand iets gehoord.. conny: hier gaat het goed balen zeg dat jij last heb van de vrouwelijke klachten... je bedoeld dr R gynaecoloog toch? daar ben ik ook bij onder behandeling en dr F even ego bericht: Ik ben 16 weken zwanger!
wow 16 weken. gaat lekker meid. Volgens mij staat justfem ook op de lijst he. Ik weet dat zij de laatste tijd niet lekker is geweest door haar zwangerschap (ze zit nu op 13 weken) Ze is zelfs ziek thuisgeweest. Maar ze zou binnnekort wel weer gaan pendelen. Ik verwacht van haar ook nog een pendelberichtje. Ik weet niet uit mijn hoofd wie er verder nog op staan.