Gefeliciteerd met je 16 weken mijlpaal. Mijn gevoel zegt een meid Ik heb niet gependeld) Op naar een hele voorspoedige rest van de zwangerschap Gr Flam
ja die bedoel ik, daar ben ik ook onder behandeling. Meid gefeliciteerd met je 16 weken. Misschien zien we elkaar bij Dr. R, ik moet 11 september terug maar dat kan misschien eerder worden, ligt aan de klachten. knuffel conny
leuke vent is het wel he hihi de eerste x dat ik hem zag, dacht ik echt nou dat word mijn grote vriend niet, maar nu ik weet alleen mijn afspraken van juli nog maar maar wie weet zitten we in september samen in de wachtkamer moeten we van te voren even bekijken hoelaat en hoe we eruit zien he
aan de poll te zien denken er toch veel mensen een meid nog 4 dagen en dan weer naar de gyn, ben benieuwd hoop echt dat hij alvast even wil kijken van onderen en na donderdag is het aftellen naar de pretecho van 18 juli
Kan ik me ook wel voorstellen hoor. Maar ik denk dat je er niet genoeg van kan krijgen. helaas heb ik het nog niet mee mogen maken. Ach ja, komt wel. Ben op dit moment alleen zo ongeduldig, ik wil ongi worden en beginnen met de clomid!
ben je nog steeds niet ongi dan? heb je nu wel de provera? welke dag zit je nu? ik werd na provera 10 dagen slikken en dan 3e dag na het stoppen ongi ik hoop echt dat het snel komt en je verder kunt meid!
Ik heb donderdagavond de laatste provera gehad. Wel heel veel ongiklachten, behalve de krampen en het bloed. Temp was vanmorgen ook nog hoog, dus verwacht nog geen ongi vandaag.
oh balen meid hopelijk heeft de provera wel aangeslagen je zou nu toch wel een dezer dagen ongi moeten worden..
op z'n laatst na 7 dagen, dus nog max 3 te gaan. Maar ik wil zo graag verder. Wat ik me ook afvraag dan gelijk, stel dat ik het pas donderdag krijg, ik moet op CD 10 bloedprikken, maar lijkt me sterk dat dat in het weekend gebeurd. Wanneer zou ik dan moeten prikken. Gelukkig dat ik op CD1 naar het zkh moet bellen ivm hsg.
meestal doen ze het bij ons of net voor het weekend of net na het weekend is je dag 10 op zondag dan moet je maandag komen en is je dag 10 op zaterdag dan kom je vrijdag zo gaat het bij ons maar ik zou het gewoon even vragen als je toch moet bellen voor de hsg
denk dat ik dat ook doe dan. Maar ja voor hetzelfde geld wordt ik vandaag of morgen ongi. Mijn temp is wel al iets omlaag vandaag, maar nog niet onder de 37. Ik wacht maar af.
eindelijk nog 1 dag te gaan wat duurd de tijd af en toe toch lang he... ik kijk steeds zo uit naar de controles ps wat vinden jullie van mijn banner? casey bij de zwangerschap van tygo.. jammer dat de foto zo uitgerekt word hihi nog 28 dagen en dan is tygo alweer 2 jaar geleden overleden ze zeggen dat met de tijd het verdriet slijt.. maar het lijkt hier maar niet minder te worden ik ben super blij met deze zwangerschap echt waar, maar had ook tygo zo graag nog bij ons gehad... pff het is en blijft toch een moeilijke periode de maand augustus
Hey meis kan me goed voorstellen dat je uitkijkt naar je controles, Nou meis natuurlijk blijft de maand Augustus moeilijk voor je,het verdriet word misschien wat minder,maar vergeten doe je hem nooit,en vooral niet als de dag nadert dat hij is overleden,dan word het verdriet alleen maar groter,een super dikke knuffel voor jou