Wie heeft een idee wat ik kan eten na de keizersnede? Het liefst heb ik een lekkere biefstuk met knoflooksaus, rosbief, gerookte zalm en verse tonijn. Maar ik denk niet dat mijn maag dat al aankan. Ik weet nog dat ik na mijn 2e keizersnede een paar dagen alleen maar vloeibaar at maar daar werd ik zo flauw van. Als iemand een idee heeft wat voor lichts ik eten kan, hou ik mij aanbevolen.
Ik heb mijn man gisteren geïnstrueerd waar 'ie na de bevalling een broodje carpaccio moet gaan halen voor me
Ik heb tegen hem gezegt dat ik graag filet amircan wil en de rest wat niet mocht..haha en WIJN.. Maar gebakken zalm valt niet zo zwaar op de maag of tonijn, bij mij dan
Ik snap niet zo goed wat een keizersnede ermee te maken heeft... ik heb na mijn keizersnede gewoon alles gegeten hoor.
die heeft er ook niks mee te maken.. ze krijgt een keizersnede.. maar wil lekker iets eten wat ze tijdens de zwangerschap niet heeft gegeten.
Ik zal het even verduidelijken. Op een woensdag krijg ik een keizersnede en dezelfde dag nog mag ik gewoon eten. Bij de vorige keren mocht ik dat niet, alleen maar vloeibaar eten zoals vla. Maar om nu dezelfde dag nog alle dingen te eten die ik gemist heb tijdens de zw, is een beetje zwaar. Vandaar dat ik vroeg of er mensen zijn die een idee hebben wat je kan eten een paar uur na de keizersnede die niet al te zwaar zijn.
Ik heb er nog nooit van gehoord dat je bij een keizersnede vloeibaar moet eten. Ik snap goed dat alles dat je nu mist een beetje veel is in een keer Ik kreeg gewoon eten wat op dat moment in het zh werd geserveerd. Dat was volgens mij gewoon brood omdat ze smiddags al warm doen. Misschien een lekker soepje met stokbrood en kruidenboter?
Als ik thuis kom uit het ziekenhuis wil ik dat er verse pistolets van de bakker zijn en Filet americian van de super de boer met peper zout en uitjes
Tja het verschilt dus echt per ziekenhuis wat je na een keizersnede mag eten. Mijn 2 kindjes zijn beide met de keizersnede geboren en ik mocht daar direct na de operatie alles eten waar ik zelf zin in had. Maar inmiddels ben ik verhuisd en moet in een andere stad bevallen. Mocht het deze keer weer een keizersnede worden, dan heb ik inmiddels ontdekt dat je in dit ziekenhuis na een keizersnede op een 'strikt vloeibaar' dieet moet. Bleeeh! Dat lijkt me nou helemaal niks. Ik denk ook echt dat als ze zich daar in het zkh strikt aan houden, dat ik dan mijn man instrueer om lekker eten mee te nemen. Want ik denk dat je voornamelijk heel flauw wordt van al dat vloeibare eten! Het idee erachter is dat je darmen na zo'n operatie weer helemaal op gang moeten komen en dat dat niet bij iedereen even prettig valt (lees: constipatie e.d.). Maar bij mij is het 2x prima bevallen om gewoon weer lekker te eten, hoop dus dat dat deze keer weer zo is! On topic: lekker licht eten is misschien iets als groentesoep, verse vis en rijstgerechten.
inderdaad, ik ben op 30 december bevallen en het beleid was hier ook vloeibaar dus geen oliebollen. Trouwens heel maf. Mijn moeder kreeg in het zelfde ziekenhuis een veel grotere buikok en die mocht wel meteen alles eten. Echt maf dat het beleid zo verschillend is.
ik mocht ook gewoon alles eten na me keizersnede alleen geen eten wat meegnomen werd en opgewart moest worden, maar dat mag hier in het hele zkh niet als je hier ligt met iets, dat is al je ziek er van wordt ofzo want dat is hun verantwoording geloof ik, maar ik heb wel lekker me man van de Mac laten ophalen haha had ik zo een zin in want dat zkh eten is zooo vies zit geen smaak aan bah
Ik had smiddags de keizersnede en mocht savonds een beschuitje, de volgende dag mocht ik gewoon alles al eten...alleen stond er geen biefstuk op het menu in het ziekenhuis
Ik heb ook een keizersnede gehad, maar pas om 3 uur dus ik heb die dag niks meer gegeten. de dag erna mocht ik gewoon eten, maar kreeg wel een poedertje op de ontlasting dun te houden. Ik zou met 1 ding beginnen, broodje gerookte zalm of filet ofzo.. Zelf kon ik dat niet kiezen in het ziekenhuis en had uberhaupt geen behoefte aan eten... bluh! Was dan ook mn zwangerschapskiloos al kwijt tegen de tijd dat ik thuis kwam uit het ziekenhuis.... Ik denk dat ik zelf rolletjes met bieslookkaas en gerookte zallm laat maken.... Filet geef ik niks om en biefstuk is me dan nog te zwaar... Wijn komt dan ook wel weer als ik geen pijnstilling oid krijg.