Vervolgaankleedkussen...??

Discussie in 'Verzorging' gestart door Melrose, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Hier ook het gewone aankleedkussen, en ze leren vrij rap dat bepaalde acties niet prettig zijn. En ze kunnen echt wel wat hebben hoor! Bij die kleintjes zijn de zenuw uiteinden in de voeten en handen nog niet helemaal goed ontwikkeld waardoor ze minder snel pijn voelen, ook goed om te weten ivm schoenen!!
    Moet zeggen dat ik dat grote aankleedkussen wel gaaf vind! Als jij het niet fijn vind dat je kleintje zo hard trapt moet je gewoon een groter aankleedkussen kopen of met handdoeken ofzo werken.

2. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik leg mijn zoontje van 3,5 soms nog wel eens op het aankleedkussen, en die steekt er helemaal aan alle kanten overheen. Geeft niks toch, en dat schoppen stopt ze vanzelf wel mee als ze merkt dat het pijn doet.

3. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Hier ook een flinke stamper, heeft nooit een kik gegeven van pijn en geen blauwe plekken te zien!

4. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Lieve dames,

Hartelijk dank voor jullie reacties! Ik ga GEEN nieuw aankleedkussen kopen....inderdaad een beetje zonde van het geld :p

Ze stampt echt enorm hard (geeft ook erg harde dreunen in de commode haha) dus ik hoop dat ze het snel afleert.

5. Lekkere slofjes aandoen anders? Komt de klap in ieder geval minder hard.
    En verder past mijn zoon van 96 cm ook nog op het kleine aankleedkussen dus neem aan dat jouw dochter van 2 jaar en 3 maanden jonger ook nog wel erop past :p

6. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Ik ben doordat onze dochter erg wiebelig en draaierig was gaan verschonen op ons bed of op de bank omdat ik bang was dat ze van de commode zou vallen.

Het gaat goed op deze manier dus dat houden we erin ;)

Deel Deze Pagina