Stom stom stom !!!! Ik had nog kipfilet over van het gourmetten (zaterdag gekocht), was de hele tijd in de koelkast gebleven dus ik dacht vandaag is nog wel te eten, was houdbaar tot 24-04 zijn we net aan het eten ( kip tandoori) smaakt de kip tot wel raar. ( er zaten maar een paar stukjes door, rest van de kip vers) Normaal ben ik altijd wel zeikerig met vlees en ik twijfelde vandaag ook wel een beetje. Nooit meer doen dus, gewoon wegknikkeren de volgende keer. Meteen niet meer verder gegeten , nu maar hopen dat de meiden en ikzelf niet ziek worden. Gelukkig eet manlief later, voor hem maar een prakkie uit de vriezer gehaald. mensen ervaring ermee hoe lang erna je ziek kunt worden?
Klopt, als je voedselvergiftiging hebt (of überhaupt een beetje beroerd wordt van je eten) is dat altijd binnen een dag. Als je nu nog niet ziek bent dan heb je mazzel gehad.
Als ik iets verkeerds gegeten heb, hang ik een goeie 2 uur na het eten al boven de pot. Tot nu toe elke keer.... Ik hoop dat jullie de nacht goed zijn doorgekomen...