Hoi ik zoek een (goedkope) eiersplitser. Ben al bij hema en blokker geweest, maar helaas. Ook online niet echt iets kunnen vinden. wie heeft tips?
De aller goedkoopste heb je al in huis Je handen en een beker/glas Breek het eitje in het glas en giet m over in je hand en dan heb je zo t wit en geel gescheiden
Bogey Man Egg Separator - Gadgets, cadeaus en gifts bestel je bij Hitechgadget.nl Ik moest meteen aan deze denken, die zag ik hier laatst voorbij komen in het marktplaatstopic
Dat zou voor mij een goede manier zijn om af te vallen. Ik gebruik vaak eieren voor taart of cake, maar die hoef ik dus écht niet meer na dit smerige ding, BAH!
Je kunt ook een eierdopje gebruiken. Je breekt een ei boven een schaaltje of bord, zet een eierdopje over het eigeel en laat dan het eiwit van het schaaltje/bord aflopen...
Gewoon met de eierschaal/-dop zelf. Ei breken en overhevelen van de ene helft naar de andere helft. Eiwit opvangen in een schaaltje oid.
Hmmik gooi gewoon de dooier van ene helft van het dopje in de ander... Dat een aantal keer en je hebt een prima gesplitst eitje. Zonder afwas en zonder vieze handen.
Ik doe het altijd met mij handen vind kliederen heerlijk. Maar je kunt het inderdaad ook doen met huis/tuin en keukenspullen die de meiden hierboven allemaal opperen.
Inderdaad gewoon ei openbreken en dan een beetje heen en weer gieten boven een bakje tot alleen het eigeel over is. Zo doe ik het altijd. Maar ik denk dat ze dit soort dingen bij Blokker en Marskramer wel hebben.
Waar woon je in Drenthe? Ik heb er nog (ergens) eentje liggen maar gebruik hem nooit. Ik splits hem altijd zo met het dopje