vervolgverhaal

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mol, 23 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik had eerder deze week al een gevraagd vanaf wanneer ik mijn cyclus mocht rekenen na mijn miskraam omdat ik in de war was.ik had het gevoel zwanger te zijn maar maandag was er op de echo niets te zien en hcg in mijn bloed was 0.wel zagen ze dat ik een eisprong had gehad.het zwangere gevoel bleef en tegen beter weten in deed ik vanmorgend een testje en dat is licht positief....nu let ik op alles natuurlijk ,op elk gevoel,en nu lijkt het alsof mijn borsten sinds vandaag minder gevoelig zijn...dat had ik ook gemerkt toen ik een miskraam had.zou het late hcg meten én dit gevoel erop duiden dat het opnieuw misloopt??

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    hoi,

je Hcg is niet meteen te meten. Misschien is de bevruchting dan toch later geweest? Ik zou over een week nog een keer testen om het verschil te zien.

groeten evelien

3. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    dank je.mijn testen werden donkerder en mijn lichaam zwangerder(bestaat dat woord wel?)maar sinds vandaag worden ze lichter en voel ik lichte buikpijn....

4. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    hoi,

vermindering van de klachten hoeft niet te betekenen dat het mis gaat. Probeer er dus wat vertrouwen in te hebben.

groeten evelien

5. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    heel erg bedankt.morgen ga ik maar even bloed laten prikken bij de ha.bedankt om al onze(soms ridicule)vragen te beantwoorden

Deel Deze Pagina