Een tijdje geleden was er een topic over krullen.. toen had ik niet zo'n geweldige foto maar hier dan nog een keer de krullenbos van Kick!
WAUW Lucia... pfffffff ik wou dat ik van die mooie krullen had als jouw dochter, heel mooi! Cygnet, leuke vrolijke foto van Kick. Hij heeft mooie korte krulletjes. Krijg je dat makkelijk doorgekamd?
Onze krullenbol, met nogal een wilde coupe door de zeewind. Als ik haar haar uitkam als het nat is, dan is het echt al een stuk over haar schouders qua lengte.
Ja dat gaat best. We gebruiken een grove borstel en een beetje nat maken. Dank voor de leuke reacties!
Moooooooi! Ik ben jaloers.Of tenminste...ik niet...ik heb krullen! Maar voor Finn! En ik had zo gedacht dat hij het ook zou krijgen aangezien zijn vader en ik allebei krullen hebben! (oke...mijn man niet meer...die is vreselijk kaal! Hahaa!)
Wauw, wat een mooie krullenkoppies! Onze zoon heeft aan de zijkant krullen maar bovenop is het steil.... Ik doe er niets voor, beetje doorkammen met antipluisspray en verder niks. Maar het lijkt me leuk om ze over zn hele haar te hebben!!!
Thx voor de leuke reacties! Hier ook lang haar, als ik het nat maak in bad komt het echt tot over de helft van haar rug! @Consider; jij hebt echt zo'n leuke meid!
Hier ook een meisje met krullen, haar haar is ook echt lang als ik het helemaal uitkam, maar het gaat bijna gelijk weer krullen. Bekijk bijlage 161135
Wauw, mooie krullen allemaal! Jaloers! Ik zelf wil krullen en had gehoopt dat mijn dochter ook krullen zou krijgen. Meer dan slag zit er niet in! Had gehoopt dat ze toch iets van d´r antilliaanse pa zou krijgen, die krullen dus, maar nee! Hihihi!
Ik heb hier ook een meisje met krullen (zal morgen ff goede foto zoeken) maar als ze heeft geslapen is het op haar achterhoofd 1 grote pluizebol en klitten. wat gebruiken jullie hiervoor???