vanochtend heeft de gyn Gekeken op de echo. Eisprong is er morgen denkt hij. Hij zei morgen sex. Maar man en ik willen vanavond en morgen. Kan dat kwaad?
Is de zaadkwaliteit van je man goed? Het is niet goed voor de kwaliteit zaadjes als je het vaker achter elkaar doet.
Dan zou ik het advies van de arts opvolgen. Als de kwaliteit minder is, is het namelijk niet goed om dagen achter elkaar seks te hebben.
Ik zou persoonlijk dan morgen en overmorgen doen dan heb je morgen sterk zaad en overmorgen een keertje just to be sure en voor de fun natuurlijk. Ze zeggen idd dat om de dag het beste is voor de zaadkwaliteit.
Als morgen de daadwerkelijke eisprong is, moet je juist vandaag seks hebben. De beste kans heb je niet op de dag van de eisprong zelf, maar de twee dagen ervoor. Vind het heel raar dat de arts dat dan niet adviseert. Weet je zeker dat hij zei morgen eisprong en niet morgen is je meest vruchtbare dag?
Geen idee wat hij precies zei, hij ging meten en ei was 17cm hij zei morgen is het juiste moment om sex te hebben. En maandag ochtend weer geweest voor echo, ei was gesprongen
Ik zou het advies van de gynaecoloog opvolgen, maar begrijp het advies niet? Ik heb altijd begrepen dat je twee dagen voor de eierdooier het beste kans maakt