Vervroegd verjaardagscadeautje! :D:D

Discussie in 'De lounge' gestart door Essenhout, 15 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Hahahaha! :D
    Mijn vriend smste mij vanmiddag, over een uurtje ben je de pisang. Ik geen idee wat hij bedoelde.
    Kwart voor 6, staan we voor de piercingshop. Je krijg je piercing zegt hij. Ieks, even slikken want ik had me voorbereid op zaterdag.
    Had die lieverd de afspraak verzet, zodat ik geen tijd had om me druk te maken.
    Ik slis gelukkig (nog) niet en mijn tong is ook (nog) niet megadik. Alleen een beetje een zeurend gevoel aan de onderkant.
    Ben er wel superblij mee! :D:D

Wou ik even met jullie delen haha. :p

2. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Nou alvast gefeliciteerd dan :)

Hoop voor je dat het zo blijft! Ik had er ook geen last van (alleen de 2de avond even met eten met een vork haha)

3. Essenhout

Haha dankje.
    Ik probeerde zostraks een stukje zachte kaas, maar dat ging hem niet worden. Heb maar een bakje pudding gegeten haha. Dat is wel irritant maja. Lukt over een paar dagen wel weer! :D

4. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat leuk van hem!!

Pas op met je tanden.............!!!!!!!!!!!!

5. Essenhout

Haha ik weet het! Hij zit een stukje verder naar achter en opzich met praten enzo voel ik hem niet tegen mn tanden aantikken. Zodra het mag, komen er plastic bolletjes op. Ik ben sowieso niet iemand die er mee gaat spelen dus ik denk dat het wel goed moet komen! :)

6. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Gelukkig weet je het, ik wist het niet. Nu, geen glazuur meer, heel veel gaatjes en al een aantal tanden en kiezen die zijn getrokken, helaas. Als ik dat had geweten...

7. Essenhout

Auw auw auw. Nee als ik er dusdanig last van krijg dat het mn tanden zwaar gaat aantasten, weet ik het schroefdraadje ook te vinden om hem uit mn tong te halen.
    Heb je nu veel last van je tanden met koud/warm enzo dan? Of heeft de tandarts er nog wat aan kunnen redden?

8. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb heel veel last met warm en koud, en zoet, chocola eten, dan ga ik echt door de grond. Maar helaas kan ik niet zonder chocola :D
    Nee ze kunnen er niks meer aan doen, het is voorgoed beschadigd. Alleen je tanden zijn ook zo broos zonder glazuur, dat je veel sneller een gaatje hebt. Ik vind het echt vreselijk, allemaal door die piercing. Ik kwam toen bij de tandarts en hij zei, je hebt 10 gaatjes!!!:$ Oh zei ik, hoe dat zo? Nou door je piercing, ohhhhhw die haal ik er wel even uit dan. Wat ik wel heel jammer vond trouwens!

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    leuk!! Ik had vervroegd kerstkadotje van een vriendin van me. Sinds ik wist dat we een zoontje kregen wilde ik al zijn naam op mn arm laten tattooeren. hijs nu ondertussen 1.5jaar :p dus zij vond het wel tijd dat ik maar is naar de tattooshop ging. hijs erg mooi geworden en vind het mega lief van die vriendin :D

Leuk he als je iets onverwachts krijgt ;)

10. Essenhout

Oh jeetje. :(
    Ik ga maar extra goed oppassen dan. Erg zonde dat je het niet wist van te voren.

11. Essenhout

Idd erg leuk haha! Maar super cadeau van je vriendin! Vind ik echt bijzonder.

Nou, we zijn hier een nacht verder. Ik heb redelijk geslapen, ben erg verkouden dus sliep al een paar dagen niet goed. Mijn tong is nog steeds niet dik. Ik heb vandaag nog een fles ijswater die ik ook maar opdrink, want ik hoop dat hij niet dik gaat worden ook.
    Eten lukt niet, zit aan een bak vla haha. Kan niet met mijn tong langs mijn tanden, de onderkant van mijn tong is een beetje gevoelig! Maar verder gaat het super! :D

12. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Goed te horen dat het nog steeds goed gaat :)
    Ik heb de eerste 2 a 3 dagen alles heeeeel fijn geprakt en gedaan, anders kon ik ook niet eten hihi

Gewoon lekker blijven spoelen met dat vieze spul dan komt het vanzelf goed :)

Ik heb er trouwens ook plastic balletjes op ook al speel ik er niet mee.

13. Essenhout

Ik heb gister frietjes en een frikandel gegeten! :D Ging langzaam, maar het ging wel!
    De zwelling valt nog steeds mee. Beetje dikker maar ach. Gaat wel weer weg.
    Bij mij komen er ook plastic balletjes op. Je hebt ook zulke leuke kleuren haha, dat komt vast goed!

14. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Heb ook plastic balletjes, merk heel veel verschil als met het standaard balletje!
    Het blijft toch uitkijken met wat in je mond voor je tanden, ik vraag er ook altijd even naar bij de tandarts, anders gaat tie er gelijk uit!
    Wel merk ik soms dat als ik niet helemaal fit ben dat mijn tong dan wat dikker wordt en dan zit het niet zo lekker in mn mond.
    Ook heb ik altijd een reserve staafje met balletjes in mn portomonne, heb namelijk wel eens een balletje kapot gebeten ;)
    En als deze eruit gaat komt er geen nieuwe meer in!
    Zetten deed geen pijn maar daarna 2 weken last gehad van een wondje voor de piercing die maar niet wilde genezen.

Maare wel een leuk verjaardagskadootje! Nu kon je ook niet te lang stressen haha

15. Essenhout

Kon inderdaad niet lang stressen, dat was wel lief geregeld.
    Heb ook wel een beetje last van het wondje, geen pijn, maar voel het wel. Eten is nog steeds lastig maar ach, heb hem pas bijna 48 uur. Zoalng ik met kerst maar fatsoenlijk kan eten als we gaan steengrillen! :D

16. Within

Within Niet meer actief

Leuk!! Kan me herinneren bij mijn vriendin dat die echt een enorm dikke tong had :p

Als je trouwens nog leuke balletjes wilt; All over Piercings! Online webshop, heel veel leuke dingen heel snel in huis :) Had er ook heel veel vandaan, alleen mijn piercing groeide scheef en is er nu uit

17. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!

Over dat het niet goed is voor je tandglazuur, dat klopt wel, maar gebeurt alleen als ie verkeerd is gezet. Dus teveel naar voren. Heb die van mij nu bijna 10 jaar, en mijn tandarts let er altijd well goed op bij de controles, maar niets aan het handje, en ik heb stalen bolletjes erop.

Als j merkt dat ie makkelijk tegen je tanden aan tikt, zit ie fout en kan je 'm er het beste uit halen, anders moet je, als het goed is geen last hebben.

Oh en een aanrader, spoelen met Tea Tree Oil! Paar druppels verdunnen met water en spoelen maar. Heb maar 2 dagen last gehad, daarna helemaal over.

Veel plezier ermee, en een leuke verrassing van je vriend :)

18. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik heb ook al 99 jaar een tongpiercing en er geen enkel gaatje door gekregen. Mijne komt ook niet tegen mn tanden aan en ik heb altijd stalen balletjes gehad.
    kan dus best goedkomen!
    Wil eigenlijk nog een tongpiercing er achter maar moet ff na laten kijken of dat haalbaar is..

19. Essenhout

Oh dat is een leuke tip! Dankje!

20. Essenhout

Als ik mijn tong uitsteek, zie je hem niet zitten, moet hem echt heel ver uitsteken voor je hem ziet, hij zit dus best ver naar achter. Denk 3 cm??
    Met sommige uitspraken tik hij wel tegen mijn ondertanden aan, maar heb nu nog een lang staafje natuurlijk. 24dec is hij nog open tot 6uur, dus moet dan hopen dat ik dan mijn andere staafje mag. Anders moet ik wachten tot 11 januari geloof ik... :)

Deel Deze Pagina