Hoi dames, Even een vraag. ik ben nu 34 weken en 5 dagen zwanger en heb al dagen last van ontzettende buikpijnen. Eergisteren ben ik bij de VK geweest en die vond maar dat ik mij niet moest aanstellen en het maar even moest doorbijten. waar ik zeer overstuur van was, want mijn Gyn denkt daar heel anders over. slaap al weken slecht maar de laatste paar dagen al helemaal niet meer door de pijn. Ze kunnen niets vreemds vinden behalve de vele harde buiken die nog eens los staan van de pijn die ik de hele dag door voel. herkent iemand dit en wat heb jij er aan gedaan. in elk geval zegt mijn gyne dat als ik met 37 weken nog niet uit mezelf bevallen ben dat ze mij gaan inleiden want ben totaal uitgeput. Heb wel iets gehad om te kunnen slapen, maar durf het niet in te nemen. stel nou dat ik niet op tijd wakker word door die slaap pil. daar ben ik dan mooi klaar mee..... Sorry hoor lijk wel een zeikerd maar ben de pijn zo zat wil gewoon 1 nachtje kunnen slapen om bij te komen. Heb immers nog 2 meiden waar ik voor moet zorgen en heb geen energie meer. hoop dat iemand raad weet. Groetjes Jonesy
Hey! Ik ben nu 33 weken en heb de laatste week ook wel meer last van buikpijn, denk zelf bandenpijn. Vind de reactie van je vk echt niet gepast ( zou het haar ook wel vertellen ) als jij pijn hebt of het idee hebt dat het niet helemaal goed zit dat moet ze dat serieus nemen. Ik zou gewoon de vk nog een keer opbellen vandaag en desnoods de gyn en echt melden dat het je niet lekker zit. Ze kunnen beter een keer te veel en voor niets kijken als dat ze niets doen en er toch iets aan de hand blijkt te zijn. Gewoon op je eigen gevoel afgaan hoor !
Ik had het ook met 32 weken. Pff als ik er aan terug denk. Ik dacht aan bandenpijn, achteraf bleken het weeen te zijn. Heb je aan een ctg gelegen? Zou het vragen. Als je bij de gyn loopt zou ik bellen en duidelijk maken dat je je zorgen maakt. Ik vind dat je vk erg raar reageert. Ik heb flink te hroen gekregen dat ik niet zo lang had moeten doorlopen. Maar ja.. ik wist ook niet beter. Sterkte meid!
Ja normaal gesproken loop ik ook niet bij de VK maar de Gyn dus die heb ik vandaag gebeld en moet toch vanmiddag weer langskomen voor een ctg want heb al eerder weeeen gehad ook bij mijn andere kindjes. Hij heeft de VK ook hierop aangesporken. dus dat krijgt nog een staartje.... er blijken meer klachten tegen haar te lopen.... maar goed hoop dat deze niet ook te vroeg komt want ben nu zo ver gekomen met deze.... heel erg bedankt voor jullie reactie was echt even van slag.
ik heb het ook een tijdje gehad maar bij zijn het gewoon voorweeen dacht zelf afgelopen zondag dat het zover was met harde buiken en krampen mijn VK zei dat ik een warme kruik moest pakken en dat het dan wel zou afzakken, maar als je het niet vertrouwd gewoon altijd bellen is tegen mij gezegt jij weet wat je voelt en niet de VK
Ik heb het ook gehad, van 33 tot 36 weken, maar niet constant. Bleken indalingsweeen te zijn en Eva schoot ook telkens weer omhoog, dus telkens weer weeen. Ik kon dan ook niets anders dan op de wc zitten en wachten tot het over was, meestal duurde dit een half uur en dan een paar keer per dag, gedurende een aantal dagen. En dan was het weer een paar dagen rustig. De verloskundige heeft me juist heel serieus genomen gelukkig en zelfs even gevoeld (op dat moment kon ze het hoofdje voelen, maar ook dat ik nog geen ontsluiting had gelukkig). Een verloskundige die zegt dat je maar moet doorbijten, vind ik echt niet kunnen!
Ja vond het ook zo raar van haar helemaal omdat ik nooit eerder bij haar was geweest en nu van de gyn elke week gecontoleerd moet worden vanwege mijn zwangeschaps diabetes... Maar goed gelukkig hoef ik niet meer naar haar toe en ctg was vanmiddag goed. Wel echt weeen maar geen ontsluiting. dus een zetpil gehad om de boel rustig te houden en hopelijk zet het niet door. wel zwaar hoor in dit benauwde weer en dan bedrust hebben pfffff.... gelukkig krijg ik er iets moois voor terug