Hayy allemaal gisteren hadden we dan eindelijk de geslachtsbepaling wij helemaal blij want 2 weken geleden konden ze het ook al misschien zien maar toen lag hij of zij met de rug naar ons toe jammer genoeg. Nu gisteren was het dan zover eindelijk te weten komen wat het word. "dachten we" ligt hij of zij wel goed met de knieën bij het hoofdje maar nu lag de navelstreng tussen de benen haha dus konden nog niks zien. hij of zij wil ons niet laten zien wat die word of dat die het voelt dat wij het willen weten haha. nu moet ik volgende week weer terug kijken of hij of zij het nu wel wil laten zien ik hoop het want dan ben ik namelijk met mijn vriend 5 jaar samen zou een mooi cadeau zijn. gelukkig krijg ik om de 3 weken een pretecho en gelukkig gratis. dus hopen volgende week dan maar. maar een ding is het belangrijkste het hartje klopte en groeit snel en goed. meer hoef ik ook niet te weten tot nu hihi<33 groetjezz manuelaa en het kleine eigenwijze wondertje
Herkenbaar! Deze kleine meid had bij de echo van 16 weken ook de navelstreng tussen de benen. Bij de 20 weken was het duidelijk een meisje Nog even geduld dus...
Blijft nog even spannend dus!! Mijn eerste was ook zo, t was niet in beeld te krijgen dus wist tot de bevalling niet wat voor geslacht t was
Haha mijn mannetje lag de eerste twee keer met zijn beentjes ervoor , en als hij die weg haalden deed die een handje er voor. Ook lag hij in een stuit (later bij getrokken bij 32 weken ongeveer) , dus elke keer als die alles weg had zat zijn onderkanten volledig in de wolk van de placenta. De derde keer gaven we de hoop op , en op dat moment deed die zijn beentjes wijd : overduidelijk een jongen !! Pretecho is hier ook niet gelukt de 3D. Ook paar keer terug mogen komen maar meneer lag dus toen ook in een stuit en elke keer beentjes en voetjes voor zijn gezicht. Maar hij is nu 2 maanden en nog eigenwijs
Hier ook een eigenwijsje. Tussen 16 en 24 weken elke keer onduidelijk vanwege onmogelijke houding. Nu geen twijfel meer mogelijk.
Hihi wij konden gelukkig wel het geslacht zien,, maar gister een 4/3d echo en.stond 15 min later alweer buiten.. ze lag met 2 benen overkruisd en 1arm voor dr gezichtje er bewook verder niks aan, lag heerlijk te slapen. Maar je raad het al in de auto onderweg naar huis begon ze te draaien en trappen ben benieuwd hoe het volgende keer gaat