mega gevoelige tepels, is dit normaal???

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bezigbijtje, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hallo,

Ik ben nu 6 dagen voor mijn NOD.
    Sinds mijn afgelopen cyclus heb ik wat gevoeligere tepels (echt alleen mijn tepels en de tepelhof, verder niet heel erg)
    maar ik werd wel ongesteld (helaas.)

Maar sinds een dag of 2/3 weet het niet precies zijn mijn tepels in gevoeligheid verdubbeld. Echt als ik ze niet aanraak voel ik ze al, als oik ze heeel zachtjes aanraak (zelfs met bh aan!) of onder het insmeren met douchen enzv... het is echt gigantisch!!!
    Mijn vriend is een borsten man, maar heeft nu echt een verbod hoor!:) Ook merk ik dat ze veel meer hard/stijf zijn als anders, en hahahha ik heb het met dit weer echt niet koud hoor:p

Mijn vraag is nu vooral:
    Wat denken jullie, zou dit met een zwangerschap te maken kunnen hebben (dat is dan dus al op 8 dagen voor nod gekomen) of zou ik hier even mee naar de dokter moeten. ( al doe ik dat liever niet hihihi, en mijn vriend wil dit wel.)

Verder heb ik ik in vergelijking met andere ronders totaal nergens last van.... ja me rug en buik voelen wat anders dan normaal.... lijkt op ongi pijn alleen dan minder en net wat anders... whahaha;)

IK ben benieuwd naar jullie reactie!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het zou absoluut met een zwangerschap te maken kunnen hebben! Spannend!!!
    Wacht je NOD even af, word je ongesteld en blijf je de pijnklachten houden dan kan je altijd nog even naar de huisarts.
    Imke

Deel Deze Pagina