Ervaringen lfg methode?

Discussie in 'De lounge' gestart door frummelke86, 16 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Ik weet niet zeker of het mag dus maar even de afkorting gebruikt. Zag het op insta over de cursus mbt het maken van gezondere keuzes met hopelijk afvallen als resultaat. Maar het is best aan de prijs, vind ik. Wilde niet heel impulsief 169 betalen maar eerst eens ervaringen horen. Wie is er bekend mee?

2. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.388
    1.924
    113
    Ik moest ff googlen waar lfg voor stond en kwam uit bij iets voor de luchtvaart maar dat was het duidelijk niet :p maar neem dus aan dat je de lazy fitgirl methode dan bedoeld.
    Wat ik een beetje zo snel gezien heb is dat het ook gericht is op minder koolhydraten binnen krijgen dus ipv dan zo een cursus te volgen zou ik even kijken naar het boek (GOK) grip op koolhydraten van Yvonne Lemmers er zijn verschillende uitgaven van dus kan je nog zelf kijken wat jij het beste vind maar alles is heel duidelijk uitgelegd en ook met voorbeelden enz en het scheelt je aardig wat in je portemonnee ook inclusief weekmenu's enz

frummelke86 vindt dit leuk.
  3. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Ik raad voor kha eten het boek van low carb chef aan of de boeken van Lisa bakt koolhydraatarm. Gebruik ik ook echt superveel!

frummelke86 vindt dit leuk.
  4. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Koolhydraten zijn wel essentieel voor je lichaam

Dus let op dat je toch voldoende binnenkrijgt

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Nee hoor het draait niet om koolhydraten, het draait echt om leefstijl, etiketten lezen.

Bloemetjesgordijntje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina