Onder de douche

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kari, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hallo dames,

Wanneer deden jullie je kleine dreumes onder de douche? Dan bedoel ik niet samen douchen en de kleine dan vasthouden maar gewoon met z'n 2tjes staan....... Mijn dochter gaat nu nog steeds in bad (op een standaard) heel gesleep iedere keer. Het lijkt me zo makkelijk om haar onder de douche te zetten maar is ze hier niet iets te jong voor? Ze loopt al wel en ze wordt 15 maanden volgende week. Zijn er hier al dames die het doen?

Kari

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik doe het wel, maar zet Eva dan neer op een antislipmatje (zittend). Ik heb liever niet dat ze staat of gaat lopen, ik ben mezelf natuurlijk ook aan het wassen en aangezien het bad glad is ben ik best bang dat ze valt. En lopen in bad vind ik al helemaal niet grappig (Eva wel ;)).

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame durft niet onder de douche ik zet het badje op de grond en ik ga er dan naast staan douchen

4. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    dat doen we nu al, soms zit mijn ventje, soms staat hij

5. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ik zet hem in bad, laagje water erin. ik douche dan, en douche hem zittend ook een beetje af. staan gaat niet handig.

ze hoeft toch zowieso niet meer in het babybadje nu? gewoon in 20 cm water in het grote bad!

6. Megan gaat sinds kort weer in de tummy tum,en ze heeft er de grootste lol in...misschien een idee.
    Of en antislip mat onder in je douche kabine.

7. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Ik heb geen grote-mensen-bad :cry:

8. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Mijn zoontje (2) gaat meestal in het babybadje, maar al heel lang niet meer op de standaard. Ik zet het badje dan gewoon in de douche neer op de grond. Af en toe gaan we samen echt staand onder de douche en heel soms mag hij zelf gewoon staan, terwijl ik hem afdouche (als we weinig tijd hebben).

9. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Emiel gaat in de cementkuip (90 liter). Deze zet ik in de douchecabine. Het baby-badje klimt hij uit. En van de douchebak trekt hij de stop eruit. Emiel vindt het heerlijk in de cementkuip. 20 cm water erin, speeltjes erbij en meneer is zo een kwartier zoet. Ik wil over een tijdje wel proberen om hem een keertje onder de douche te doen maar hij vindt dat water uit de douchekop eng, tja en dan kun je moeilijk douchen.

10. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    wij nemen amy al een hele tijd mee onder de douche, sinds ze zelf kan zitten. dus vanaf 9 maand ongeveer. uit het badje klom ze. ze zit wel op een mat anders ist te koud. alleen ze kruipt nu steeds onder de douche vandaan en gaat met de wc rollen ed aan de haal dus het word steeds lastiger

Deel Deze Pagina