Omg, wat een vies arrogant wijf.. Een ander meisje in elkaar slaan.. Slachtoffer heeft bijtwonden, blauwe ogen. Ze heeft een shunt In haar hersenen en kan dus doodgaan naar een klap op het hoofd, toch slaan en schoppen ze haar op haar hoofd .. Aangevallen door 4 meiden... 1 van die wijven heeft er geen spijt van. En vind nog steeds dat t slachtoffer het verdiend heeft!
ja ik heb het ook gezien..met een brok in me keel. het zou mijn dochter niet geweest hoeven zijn want ik had het recht wel in eigen handen genomen. ik kan me niet herrineren dat wij vroeger zo waren. haren trekken oke maar dit is te ziek voor worden gewoon.
Ja ik kan mij zo'n erge dingen ook niet herinneren van vroeger... Ofja, ik heb wel eens gevochten met het hele schoolplein dat eromheen stond.. Maar dit was dat 1 op 1... Niet met hele groepen tegen 1...
Nou helaas gebeurde het toen ook al! Kan het helaas uit eigen ervaring vertellen alleen toen was er veel minder aandacht voor pesten en daar wordt gelukkig nu veel meer aan gedaan! Maar heb het ook gezien en echt vreselijk! Die meiden zeggen ook wel sorry maar je ziet gewoon aan die koppen dat ze t toch niet menen!! Heel erg!
ik heb het ook net gezien..maar was is dat grietje arrogant zeg! die meent er volgens mij helemaal niks van.
ik heb het ook gezien, dat meisje leek wel alsof ze totaal geen emoties heeft, vond haar erg gevoelloos overkomen. En dan zeggen dat ze het verdiend heeft :O had mijn dochter niet moeten zijn!
Op die leeftijd kunnen kinderen echt geen gevoel hebben. Net als bij ouderen verdwijnt er een bepaalde rem en/of emotie rond de puberteit. Bij de 1 heftiger dan bij de ander. Maakt dit gebeuren niet minder erg...maar het verklaart wel de emotieloosheid van die troela.