Bij wie klopte het geslacht van de baby of eerderen kinderen bij de naald en draad.. Boven je hand houden en als het een rondje draait een meisje en streepje jongetje... groetjes
hoi ik heb bij een aantal vriendinnen naald en draad gedaan en zijn echt allemaal uitgekomen, en nu bij mezelf laten doen en het gaf een meisje aan....maar of het nu ook klopt weet ik niet.....Dat kan ik je rond september vertellen
We deden dit vroeger voor de flauwekul al op school laatst heb ik het ook nog eens voor de grap gedaan en altijd geeft het een jongetje aan. De Chinese voorspelkalender zegt echter een meisje. Nu woensdag krijg ik de 20 weken echo en dan ben ik eens benieuwd !
Bij mij klopte het niet. Bij de 1e wel (een meid) en bij de tweede niet (jongen). Dus ook dat zal wel weer een puur geluk ding zijn
Mijn moeder deed het gelijk toen we hoorde dat we zwanger waren. Er kwam een meisje uit. Maar ze wist amper nog hoe het ook alweer moest dat pendelen. Uiteindelijk kwam het wel uit hoor. Maarja, 50/50 he, dus ik geloof(de) het niet zo.
hier klopt het, eerst jongen, en dan meisje bij vriendinnen bij wie ik het gedaan heb klopte dit ook en familie ook dus ik geloof er wel in wat wel opvalt hier is mijn man die er niet in gelooft als hij dat bij mij deed gaf dat iets heel anders, maar als mijn moeder het deed die er wel in geloofd dan gaf het telkens jongen , meisje aan.
er si heel vaak voor me gepedeld en daar kwam uit, jongen, meisje, jongen en dan weer een meisje. 1e was mk jongen 2e meisje 3e ? weten we nog niet maar denk zelf een jongen hierbij willen we het eigenlijk wel laten dus die pendel voor de 4e slaat nergens op haha of ik moet me in de toekomst nog bedenken. 19 februari weer ik wat ik ga krijgen
Ik ken het ook en bij iedereen die ik ken en die het gedaan hebben klopte het. Bij mijn man en mij komt er exact hetzelfde uit en daarnaast heb ik zo'n 8 jaar terug een keer kaarten laten leggen en die heeft toen ook deze uitslag gegeven(toen had ik nog zoiets van ;ja, hoor! maar het is toch wel in me hoofd blijven zitten) Dus ik ben benieuwd. Ik geloof er wel zoveel in dat ik bijna met zekerheid durf te zeggen dat we een jongetje krijgen Nog 7 weken wachten
Mijn moeder deed het voor de grap bij mij en mijn man en het klopt! (alleen weet ze dit zelf nog niet!)
hier klopte de eerste en de tweede gaat als het goed is ook kloppen. alleen gaf hij aan dat ik 3 kinderen zu krijgen, maar ik wil hierna wil ik echt niet meer.
Ze hebben het bij mij ook gedaan en mijn tante zei dat het altijd klopte tot nu toe. Ik zou volgens haar jongen meisje jongen krijgen. Maar bij de echo was het een meisje.
Ik heb gister gependeld en zou deze maand zwanger worden van een jongen duss wie weet....Alhoewel het dan niet voor me zelf zou zijn (draagmoederschap) dus best spannend want dan zou het gelijk in ronde 1 raak zijn... Toen ik echt voor me zelf ging pendelen kwam er uit dat ik 6 kids zou krijgen allemaal meisjes 4 gepland en 2 ongepland maar zeker wel gewenst en ik zou ze krijgen met mn grote liefde dus hij en ik moeten dan weer bijelkaar komen(als dat maar uitkomt) maar dan zou ik in april 2010 zwanger worden van mijn eerste kindje en januari 2011 bevallen maar als ik deze maand zwanger zou worden dan krijg ik wel heel snel mn eerste eigen kindje duss eens kijken wat er van waar is vind het wel leuk om te doen en ergens geloof ik er ook nig vooral als het van deze maand uit komt haha
Ohja Als Het uitkomt ben ik trouwens enigste dochter die voor kleindochters zorgt en niejj zo'n beetje ook Mn zus heeft 2 jongens en zou volgens dat alles nog een jongen krijgen heel snel en mn zusje moet 4 jongens krijgen wrom krijg ik alleen meiden wel leuk hoor en als het uitkomt baar ik aleen een jongen voor een ander hmzzz iet om over na te denken :S
Ik heb ook de naald en draad gedaan, de voorspelling was dat we een meid zouden krijgen. Bij de pretecho en de 20wk echo hebben we naar het geslacht laten kijken, en inderdaad het is een meisje. De voorspelling klopte dus.
Nou ik ben benieuwd of dat van mij ook klopt we zullen deze maand zien zou wel leuk zijn.... En dan nnog maar kijken of het van mij zelf klopt 6 kids is best veel hoor
Bij mij klopte die gedeeltelijk: Hij zei dat ik zwanger was van een meid...nou zwanger was ik maar dan wel van een jongen
aaah... de kans is 50/50 dat het goed is he haha... Ik weet niet of ik er in geloof.. al heb ik wel ooit een cursus tarot gedaan en toen ik deze week weer eens de kaarten legde pakte ik meteen de keizerin, die staat voor vruchtbaarheid.. is de moeder van het spel.. vond ik wel weer grappig..
Ik weet woensdag pas of het een jongen of meisje is. Mijn vriend denkt een meisje, ik een jongen. Gister voor de flauwekul gependeld; hij pendelde een meisje, ik een jongen, hahaha!