.. gek word ik ervan! heletijd die haren die op je gezicht blijven plakken.. Meer dames die hier last van hebben? of tips hebben? Mijn dank is groot!
Ik heb geen tips alleen maar herkenbaarheid. Hier ook erg veel last van statisch haar en ik krijg echt overal een opdonder van. Doet op een bepaald moment gewoon echt pijn. Ik heb al van alles geprobeerd, maar heb nog niks gevonden wat werkt.
Hier ligt het aan het weer. De luchtvochtigheid is heel laag en daardoor wordt ik zo statisch. Hoop dat het binnenkort weer eens gaat regenen, dan is het zo weer over bij mij..
haha, ik heb er ook gigantisch veel last van ja, vriend probeerd al 2 weken eerst mijn hand aan te raken, en daarna pas mij een kus te geven (toch vergeet hij t wel eens, en dan PATS!) of net kus gegeven en dan een deur open doen... auw ik geloof dat het vanaf dinsdag gaat regenen?
Hier ook.. En ook als ik de kids aanraak. Mijn oudste sprong van de week echt achteruit. Het klonk harder dan het voelde, maar we schrokken wel even.. Kwestie van tijd en ander weer, dan zou het beter moeten zijn. Ik probeer ook zoveel mogelijk met mijn hele hand dingen aan te raken, dat scheelt iets..
ja erg is dat he hier ook en dan springt er weer een kat op schoot *vuurwerk* mijn dochter heeft veel last van statisch haar maar andrelon met arganolie (spuitfles) helpt wel!
Ik heb de Braun Ionische borstel, die helpt bij mij heel goed tegen statisch haar! Nu nog iets vinden tegen een statisch lijf Ook hier meerdere keren per dag een opdonder
Ook hier is het heel herkenbaar!! Vooral ik en Louise hebben er veel last van en ik krijg de hele dag door schokken!
Doe het vast.... Het voeld zooooo vies aan... En je weet ook gewoon dat bij het eerste beste iets wat je vast pakt je een mega optater krijgt... Het wordt gewoon tijd voor warm weer.. Weg met die droge koude lucht
Mijn haar is ook mega statisch Dacht al dat het van het stijlen kwam maar lees dat ik niet de enige ben
Mijn kapper, tevens vriendin, zei dat ik conditioner moest gebruiken tegen statisch haar. Wel spul wat je volledig moet uitwassen. Geen statisch haar meer! Maar knetter nog wel met auto, hond en man. Maar die plankharen zijn weg.
Ooit had palmolive cremespoeling dit....maar ja...dan maken ze het 'nieuw' en dan is het opeens een stuk slechter dan voorheen...zonder de anti statische werking...en de prijzen zijn ook nog eens omhoog gegaan :x