Bah .....het is nu écht herfst. Regen, regen en nog eens regen. En gezien hier het hele dorp op z'n kop ligt, neem je alle drek mee naar binnen. Om gek van te worden. :x Heb net de verwarming voor het eerst sinds maanden weer aan gezet, was nog maar 17°c in huis ...brrrr.
Ja, het is echt herfst. Gisteren zelfs de verwarming weer aangehad. Ik vind het niet zo erg. Is juist nu lekker om thuis dingetjes te doen.
In een woord: heerlijk! Ik ben al een paar dagen hout aan het stoken, zo gezellig joh. Ik slaap weer lekker, de slaapkamer bleef maar warm. De zon staat er ook pal op en alle blinderingen te spijt. 's Avonds weer eerder donker, kaarsje aan. Schemerlampjes eerder aan. Het knuselen kan weer beginnen, daar vind ik in de zomer weinig aan. Enigste nadeel van de regen..mijn honden komen drijfnat binnen. Ik heb er acht dus da's even minder leuk. Ach ja, droogt ook wel weer op
Nou hier nog een: heerlijk! Lekker knus in de huiskamer onder een dekentje, kaarsjes aan, lekker weer stamppot eten en volgende week hachee...heb ik kei zin in! En idd helemaal heerlijk als je een open haard oid hebt maar helaas..die verzin ik er dan maar bij.
ik vind het ook heel gezellig hoor, net of alles weer huiselijker is. nadeel is inderdaad dat je honden zo nat binnen komen, maar goddank de houten vloer! dweildweil, en voor mijn dochter is het minder op het schoolplein. vind het ook jammer dat de hond nu niet in de hondenren kan, daar kan ie zich sinds kort zo lekker uitleven, maar met regen gaat ie niet gauw in zijn binnenhok, dus nu zit ie met al die opgekropte energie in huis....
Ja... als het zo doorgaat haal ik binnenkort de winterjas weer te voorschijn... ik vind het maar koud in het zomerjasje... De verwarming gaat hij ons nu nog niet aan, het is nog 20graden thuis... maar voor hoelang nog ?
Ik heb de verwarming sinds deze week ook weer aangezet. Vooral als je even stilzit, krijg je het snel koud. De herfst vind ik vooral mooi met die vallende, gekleurde bladeren, een waterig zonnetje en geen regen...en inderdaad, de kaarsjes mogen na maanden ook weer eens aan!
Hoi Hier is het ook koud ook in huis we hebben geen cv en doen het dus met 2 gaskachels en dat is op zic hwel goed te doen maar het is buiten ook zo bbbrr koud. We wonen hier open en als ik naar buiten ga zou ik zowat weg waaien zo hard gaat het hier. Ene de dikke jas weer aan he .
Ook ik heb net de verwarming aan gedaan.. heeerlijk zeg! vannacht onder een dikker dekbedje gelegen.. lekker! vind het wel gezellig weer.. stom he?
Ik heb vandaag weer voor het eerst een trui aan. Op het werk kan het behoorlijk fris zijn. Maar de herfst heeft zo z'n charmes wel! Mooie kleuren in de natuur. De winter...daar ben ik geen fan van...
Ik heb het vanaf vandaag ook koud. En inderdaad vanochtend mjn regenjas eruitgehaald. Maar nog geen truien en sokken hoor.
Ik klaag ook niet. Ik vond die hitte die maar aan bleef houden juist vreselijk. Nu kunnen we weer lekker wegkruipen in een trui, onder de deken op de bank en 's avonds de regendruppels tegen het raam horen tikken. Kan zijn dat ik er over een paar weken anders over denk als het weer zo blijft, maar nu vind ik het prima ! Groetjes, Nikki F
Nou die regen vind ik niet zo geweldig. Wel een lekkere tempratuur om te bevallen, toch . Hoop wel dat de kleine snel komt. M´n zwangerschapsgarderobe is niet ingesteld op koud en nat weer en ben echt niet van plan nog iets hiervoor aan te schaffen. Silly
Lekker hoor, die herfst, gezellig. Achter ons huis over de weg staan eikelbomen en kastanjes, het ligt er vol mee op de grond. Ben lekker een appeltaart aan het bakken, daar heb ik nu wel weer zin in, met 30 graden vind ik dat niks. Vanavond kaarsjes aan, koffie en een lekkere appelpunt met slagroom en dan naar dancing on ice kijken....hmmm...meer heb ik dan niet nodig
Ik vind de herfst wel gezellig, s'avonds samen knus op de bank onder deken, kopje thee of koffie erbij en kaarsjes aan. Het heeft wel wat vind ik In de zomer lagen we nooit lekker knus tegen elkaar aan ook niet in bed was veels te warm en klef en nu kun je je weer aan elkaar warmen
Als ik 's avonds thuis zit en ik hoef er niet meer uit dan vind ik het heerlijk! Lekker zo rond 22 uur mijn bedje in en dekbed helemaal over. Maar als ik 's ochtends moet gaan werken en met mijn ronde buik op mijn fiets moet stappen en door regen en wind vervolgens verwaaid en nat op mijn werk aan kom moet ik wel zeggen dat ik denk: Bah Herfst! Gr Otje
Kan idd ook wel gezelli zijn, als je maar niet de deur uit moet door de stromende regen. En helaas regent het vaak op de tijden dat de meiden naar school moeten of weer uit komen. :x Zoals nu vind ik het ook wel gezelli; hoor de regen tikken, de wind waaien, kachel aan en meiden op bed. Jammer dat mijn man tot 22:00 dienst heeft.
Die regen is in 1 woord Bagger, maar die geur! Heerlijk. En ja, lekker weer knus tegen elkaar aan liggen is ook wel weer eens leuk, enne ook beter weer om te klussen