http://www.nu.nl/news/1155514/55/Obsess ... ozing.html Gruwelijk! Van mij mogen ze hetzelfde met de ouders doen!
Ow mijn god.. Geen woorden voor.. Ik mag dit misschien niet zeggen, maar er zijn zoveel stellen op de wereld die hunkeren naar een kindje, maar die geen kindje kunnen krijgen. Terwijl een kindje in zo'n gezin met zoveel liefde grootgebracht zou worden. Maar uitgerekend dit soort mensen raken bij het minste en geringste zwanger. Ik vind het zo oneerlijk!
echt verschrikkelijk hoop dat alles goed komt met d kindjes. en vindt een straf van max 12 jaar wel erg weinig
Klote computers! je moest eens weten hoeveel mensen hun kinderen verwaarlozen door die pc..... Echt te erg voor woorden zulke mensen! hopelijk krijgen ze nooit geen kinderen meer. Vraag me altijd af of deze mensen geen leven hebben naast die van de computer!?
dit gebeurd in nederland ook hoor..bij je in de straat, achter je, bij familie, bij je kinderen op school.. Helaas merken we het vaak niet, en als we het merken durven we niks te doen en als we al iets doen doen de instellingen te weinig, en als die al iets doen faalt de overheid wel weer.... verschrikkelijk dit soort dingen..wetende dat het elke dag bij jou in de buurt/dorp/stad ook gebeurd..