Hier kan hij het zelf ook niet zo snel bedenken hoor, dat ik én de baby op mijn arm heb én de luiertas om mijn schouder, vervolgens nog een tas (meestal mijn schooltas of een boodschappentasje of iets dergelijks) en dan staat hij nog te wachten totdat ik mijn sleutelbos ergens vandaan vis om de voordeur open te doen... Ja pak even iets aan dan! Maar hij staat nu wel fijn mijn nieuwe mamafiets incl. fietsstoeltje te monteren samen met zijn vader! Dus hij is weer goed met andere dingen.
Ik vind niet dat je te veel verwacht hoor. Ik vind dat hij te weinig doet. Misschien moet je eens met hem omgaan als een klein kindje en het een paar dagen allemaal gaan voordoen, misschien dat hij het dan snapt? Ik zou me er vreselijk aan ergeren !
het zijn allemaal dingen die mijn man ook zouden kunnen gebeuren, we hebben geen hond maar die andere 2 punten absoluut. Gelukkig kan ik er wel om lachen. hij is niet zo verzorgend ingesteld. mijn mening is dat je wel teveel van hem verwacht.
Ik vindt het niet om te lachen als een klein kindje hard zijn best doet om uit een fles zijn eten te krijgen omdat het honger heeft en niet lukt en vervolgens huilt van de honger....ik vindt dat dus wel boeiend......en zou hier echt wel boos over worden.
Ik heb me rot gelachen.... Mijn man kan ook weleens van dit soort acties hebben maar zou hem nooit dom willen noemen. Ik laat het op zijn eigen manier doen en dat deze anders is als de mijne is niet erg. Wel vraagt hij wat de kinderen aan moeten en zal zelf niet zo snel iets uit de kast pakken, maar als het gewoon klaar ligt of ik omschrijf hoe het eruit ziet, kan hij het zelf pakken en aantrekken. Lijkt mij erg vermoeiend om met zo'n man te moeten leven.
Nee jij denkt dat die man het met opzet heeft gedaan? Mensen kunnen fouten maken. Daar wordt je toch niet boos om? Hij vindt het vast ook heel stom van zichzelf.