Zo te lezen wordt 3 augustus een drukke dag haha... Ook dan ben ik uitgerekend. Morgen heb ik mijn eerste echo en ik ben super zenuwachtig... We mogen al vroeg terecht vanwege de vroeggeboorte van onze eerste (31 weken na placentaloslating). Vind het heel spannend!
Gefeli! wat leuk! ben je al bij de huisarts geweest? heb je al zw vitamine? echo gehad? en/of bloed laten prikken?Wat moet als eerst? ops ahhh zo spannend ik kan het niet geloven.. ik wil nog meer testjes maken maar ze zijn echt +++ Ik heb dit als pendel... 1x Dec/M, 2x Dec/J 1x Jan/M posi Feb 2x Jan/J 1x posi Jan 3x Feb/M 3x Feb/J 1x posi Feb wat betekend dit allemaal? 1x 2x =3x kids in december? liefs csillag
hallo! Allemaal gefeliciteerd! Wij verwachten ons eerste kindje op 20 aug! 15 januari pas voor een echo! Duurt lang! Ga pas echt genieten als ik het hartje heb horen kloppen, hebben jullie dat ook?
Jaaaa, herken ik helemaal! Wij mochten gisteren al voor de eerste echo (omdat onze eerste met 31,4 weken is geboren) en het was een hele grote opluchting om het hartje te zien kloppen! Het geeft natuurlijk nooit garanties, maar zegt zeker heel wat! Over 3 weken mogen we alweer voor een echo...
allemaal aug./2009 mama's hier nog een 6 aug heb nog geen hartje gehoord maar met 5.1 wk alleen het zakje.(inwendig echo) ga binnen een week weer, neem aan dat ik dan het hartje mag horen. en ALLEMAAL GEFELİCİTEERDDDDDDDDD NATUURLİJK
Allemaal van harte gefeliciteerd met de mooie zwangerschap! Ikzelf heb vanmorgen van de huisarts te horen gekregen zwanger te zijn. Tis nog allemaal erg onwerkelijk, zeker omdat het nog maar ongeveer 4 tot weken jong is. Iedereen succes!
Hallo augustus mams..... ik ben 23 augustus uitgerekend! vind het zo spannend, het is me eerste zwangerschap. ben helemaal gelukkig. en kan niet wachten om het hartje te horen, maar dat duurd helaas nog even! wat voelen en maken jullie allemaal mee? liefs les
Hai Les, Lekker gevoel he! Die spanning en het idee dat je niet kan wachten tot je het echt ziet en merkt dat je zwanger bent! Veel plezier en doe net als ik... geniet ervan Liefs Kim