Hoi, Voor zover ik jullie verhaal lees en kan beoordelen. Zou ik als ik mezelf in jou schoenen plaats er toch nog eventjes langer de tijd voor nemen om erover na te denken. ('n half jaartje ofzo) kijk even of je er dan nog hetzelfde over denkt! In de meeste gevallen hebben je ouders het beste met je voor. En zij weten al wat het is om 1 of misschien meerdere kinderen groot te brengen, dus spreken uit ervaring! Ikzelf heb ook een tijdje de voor- en nadelen op een rijtje gezet. Maar uiteindelijk ligt de beslissing bij jezelf. Wat wil jij met jouw toekomst. Wil je later nog gaan werken of iets met je studie gaan doen of vind je het allemaal best zo en wil je met 1 loon (van je man) rondkomen! (wil je straks nog een baan waarvoor je gestudeerd hebt of kies je ervoor om huisvrouw te worden) Allebei geen verkeerde keuze, uiteindelijk draait alles om wat jezelf wilt! Misschien wil je wel 2 of 3 kinderen? Maar nu zeggen dat je later je studie ofmaakt lijkt me heel zwaar, als je een kindje hebt gaat het volgens mij allemaal veel langzamer, en nu heb je de kans om je studie in 1 keer af te ronden! Met tussentijdse pauze gaat het volgens mij niet lukken, dan moet je er iedere keer opnieuw weer inkomen. Doe wat jij vind dat voor jou het beste lijkt. Ik wens je veel geluk en succes. Groetjes,