Verward.......kv 2v5 gedaan... terwijl...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Suzy009, 9 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Serieus al 3 jaar,onder verschillende namen...

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hoop voor je dat t goed uitpakt masr zou zelf echt gek worden. Prikpil kinderwens pil condooms.. Wordt je zelf niet stapel gek van die besluiteloosheid en al die hormonen in je lijf?

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Apart dat wij nu de mafketels zijn;)
    Ik denk niet dat jullie haar de afgelopen jaren gevolgd hebben...:D
    Desalniettemin hoop ik voor ts dat ze eindelijk eens een knoop doorhakt,en er of mee stopt,of er vol voor gaat,want zoals ze er mee omgaat,dat kan niet gezond zijn voor je lichaam,maar ook niet voor je geestelijke gestel.Daarbij komt dat door al het gerommel van de afgelopen jaren met AC,en haar toch wat hoge leeftijd,de kans steeds kleiner wordt dat het ooit nog gaat lukken.

4. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    En nu dan toch wel benieuwd naar de test van vandaag! 😁

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Toch niet die dame die ook eens dacht lang zwanger te zijn (ook prikpil, dan weer gewone pil, pilstop, bloedtesten, echo's, pil etcetera), last had van bewegende darmen, maar ondanks negatieve bloedtesten en urinetesten heilig overtuigd was van een zwangerschap en dacht dat het schopjes waren en dus een echo liet maken?

Ik vermoed dat de zwangerschapswens zo onnoemelijk groot is bij TS dat ze zelf ook niet meer weet wat ze ermee aan moet......Daarom hoop ik met heel mijn hart dat ze gauw zwanger mag zijn zodat ze niet meer zo enorm twijfelt en dan weer wel en dan weer niet aan de anticonceptie gaat waardoor lichaam gigantisch in de war raakt en het ook niet meer weet.....

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ja,dat was dezelfde,maar onder een andere naam...

7. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ja, so what? Dus omdat zij zich niet gedraagt zoals wij vinden dat ''normaal'' is, is zij de mafketel? Serieus? Want ik zie dit meer als gewoon wanhoop. Ik weet hoe dat voelt, dat je wanhopig graag iets wilt en je daardoor rare dingen kunt gaan doen/denken. En ik zou het erg kwetsend vinden als mensen mij dan gaan afbranden, omdat ik me niet gedraag zoals hun willen/normaal vinden.

En ja, ik vind dat de vrouwen die weten hoe ze is, die WETEN dat ze al 3 jaar onder verschillende namen topics start. En dan nog reageren om haar de les te lezen, mafketels. Maar ja, misschien maakt dat mij ook wel een rare toch? ;)

En dan nog, de meest lieve normale vrouwen krijgen hier een uitbrander, omdat het niet volgens sommigen hun boekje gaat.

8. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Duidelijk een streepje!

9. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Het gaat er niet om dat ik/we haar de les willen lezen,het gaat erom dat deze manier niet gaat werken,en de tijd begint te dringen voor haar.Ik heb al heel vaak,in verschillende topics gezegd,ook topics onder andere namen,dat ik hoop dat het gaat lukken,en dat hoop ik nog steeds heel erg voor haar.Maar op deze manier wordt de kans heel klein...

10. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Dit dacht ik ook meteen!
    Pipo, hoe weet jij toch altijd dat het bepaalde 'oude' leden zijn?

TS, echt.. Ik zou je met klem aanraden om eens met iemand te gaan praten. Heb het al eerder gezegd, ik vind het bijna ziekelijk obsessief.

11. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.840
    113
    Ik heb het betreffende topic gevonden. Ik denk dat je zo'n topic/lid niet zo snel vergeet:p

12. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    kan het me nog herinneren idd... nouja over paar dagen maar weer testen in ieder geval...

13. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik wil me verder niet bemoeien met wat verstandig is. Maar ik denk even buiten de box: kan het zijn dat de testen 'positief' zijn door (het begin) de overgang?

14. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat heb ik ook al vaker gevraagd...Vrouwen in de overgang kunnen(!) standaard een ietwat verhoogd HCG of LH hebben...HCG was het niet in ieder geval,want dat heeft ze laten prikken al heel vaak.
    LH denk ik ook niet,want dan had ze positieve ovulatietesten.De enige manier is een wat uitgebreider bloedonderzoek,om uit te sluiten dat het niet door de overgang komt,die standaard wazige lijntjes buiten de tijd,waardoor je steeds weer gaat twijfelen.

15. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Allereerst ... zullen we elkaar hier gewoon in onze waarde laten. En als we iemand een mafketel vinden om deze reden, waarom reageer je dan?
    Kom op, allemaal volwassen hier denk ik.

@Pipo .. Hoe weet je dat deze dame al onder meerdere namen hier wat heeft geplaatst?!

16. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja ze is een streepjesplaster. Dit geeft ze ook zelf aan. Vind het respect hier echt ver te zoeken. Niet iedereen doet en denkt hetzelfde en om dan zo te gaan reageren omdat jou manier van normaal handelen anders is,zegt meer over deze persoon zelf dan over haar.

In haar geval is heel simpel, loopt het niet duidelijk zichtbaar op zal het helaas weer vals zijn. Ze is zich hiervan bewust en is al stressvol genoeg zonder al die verwijten.

Laten we gewoon lekker aardig blijven voor elkaar ♡

17. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Kwestie van goed lezen;)

18. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Dus niets bevestigd. Buiten dat om ... als je gelijk hebt. Zullen we dan toch ieder in zn waarde laten :) Voor iedereen fijn.
    De bedoelingen en meningen hier zijn goed bedoeld en ik denk dat Suz009 niet op gemene dingen zit te wachten. Dat zou jij dan toch moeten weten,, als je al haar andere topics ook kent

19. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik ben ook niet gemeen.Ik zeg alleen waar het op staat.Deze ts is obsessief,en niet een beetje...
    Daar zou ze beter hulp voor kunnen zoeken,dan steeds weer beginnen en stoppen met AC,en dan verschillende soorten door elkaar.Ze is namelijk al wat ouder,en met dit gerommel van de afgelopen 3 jaar,wordt de kans steeds kleiner dat het ooit gaat lukken.En dat is heel goed bedoeld,wat ik nu zeg.
    Ik hoop oprecht dat ze eens na gaat denken,en een definitieve keuze maakt waar ze achter staat,zodat het of stopt,of het nog mag lukken.Want dit,waar ze nu mee bezig is,is gewoon heel slecht voor je lichaam,maar zeker ook voor je geestelijke gestel.

20. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Je valt ook al 3 jaar in herhaling pipo30, wordt jij niet van jezelf. Moet ts toch allemaal lekker zelf weten, niet jouw probleem. Al 3 jaar lang zit je dezelfde dingen tegen ts te typen, ze kent je gezeur nu wel.

Deel Deze Pagina