Verward.......kv 2v5 gedaan... terwijl...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Suzy009, 9 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Zoo over vriendelijkheid gesproken... Doe fit soort gingen via pb ipv in andermans topic

T's nog getest?

2. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    En waarom spreek jij je me anders niet via prive aan, ik zeg toch niks verkeerds.

Vind de reacties anders ook niet erg vriendelijk en begripvol, in haar topics. Laat suzy toch gewoon doen en haar ei kwijt raken zolang het kan, al duurt het 10 jaar. Elke keer dat gezeur dat ze fout bezig is, dat hoeft niet 3 jaar herhaald te worden.

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Net zoals ts al 3 jaar dezelfde topics opent,staat het mij vrij om 3 jaar hetzelfde te typen;)(ik heb altijd met de beste bedoelingen gereageerd,maar het is praten tegen een muur;))
    Ik vind het niet alleen sneu voor ts,maar ook voor iedereen die hier weer tijd en moeite in gaat stoppen...Ze luistert toch niet.

4. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Pipo jij bent een van die mensen die er dan dus tijd en moeite in stopt!!!

Emo ben het totaal met je eens!

Suzy... Lucht je hart en doe wat goed voelt!

5. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Nou de beste bedoelingen...... niet elke keer, laten we eerlijk zijn. Telkens met gezucht en gesteun typen of ze er weer is, en dat ze onder verschillende namen reageert. Ja vind je het gek als je telkens wordt gezegd of ze er nu alwéér is.

Ze luistert misschien niet, maar ze leest wel. Het is gewoon overduidelijk dat deze vrouw het erg zwaar mee heeft om haar kinderwens los te laten. Dit kan bij sommige vrouwen heel wat jaren duren.

6. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Ik ben het eens met pipo...

Ik gun iedereen zijn moment hier en ben ook zeker voorstander om met respect met elkaar om te gaan. Daar ontbreekt het nogal eens aan hier op zp, en gaat het niet om advies Maar om wie gelijk heeft...
    Maar ik ben ook van mening als je een topic opend je advies wil, in welke vorm dan ook. Dat het niet is wat je wil horen, hoort daar ook bij...

Alleen als ik iets lees en er vervolgens bij het lezen het gevoel heb dat ik dit al zeker 10 keer eerder heb gelezen ( niet gelogen...) Dan deel ik mijn gevoelens met pipo, ook dan mag er " advies/ mening" you name it, gegeven worden.

Mijn gedachten waren ook gelijk bij een ander die hier eerder schreef en toen na echt meerdere topics, indd zelf toegaf eerst aan zichzelf te moeten werken... En zp zou verlaten... Het gevoel: "daar gaan we weer", voert bij mij de boventoon... De toekomst zal t uitwijzen, maar ik denk dat de geschiedenis zich herhaalt.

Voor op staat respect voor iedereen, maar we hoeven elkaar niet te sparen. Soms is het genuanceerd, soms niet.

7. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Nou ben ik wel retebenieuwd naar dat oude topic met die bewegende darmen... :cool:

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Dames laat t gaan aub. Iedereen staat vrij om te reageren maar dit gaat nergens meer over. Als iets je irriteert reageer dan niet..

Ik kom nu dus alleen nog terug om te zien op t's getest heeft..

9. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Ik snap ECHT ECHT dat dit voor heel veel mensen ontzettend bot klinkt allemaal. Maar als het idd dezelfde dame is die er "nogzograag1" wilt dan zakt nu mijn broek ook een beetje af. Er zijn er veel hier die altijd erg lief en begripvol en soms confronterend zijn geweest. Maar iig toentertijd wel met de intensie om hulp te gaan zoeken. Want die situatie was echt niet emotioneel gezond. Maar alle lieve woorden, gesprekken, adviezen, alles werd in de wind geslagen....
    Ik hoop dat ik ongelijk heb en ts gewoon een nieuwe ts is zeg maar.

On topic.... Ik zie je streepjes maar icm de rest van je verhaal zou ik er niet al te hoopvol om zijn. Het lijkt gezien alle ac gewoon erg onwaarschijnlijk. Wel hoop ik dat als je graag een kindje wilt dat je overmorgen een positieve test hebt.
    Veel succes en ook sterkte

10. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Ik irriteert me niet hoor... 😉 Dat zou echt sonde van m'n tijd zijn. Maar ik ben benieuwd of ts nog gaat reageren. Dat zou wel netjes zijn toch? We zijn er allemaal zo druk mee hahaha.. inmiddels alweer 7 pagina's.

11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.112
    17.122
    113
    +1... :)

12. Mithay

Mithay Actief lid

10 feb 2016
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lees net dat ze het beheer een bericht heeft gestuurd om het topic te sluiten en haar account te verwijderen.

Eens zien hoe lang het duurt voordat pipo haar weer ontmaskerd heeft 😄

13. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Na alles te hebben gelezen ben ik wel erg benieuwd of ze nog getest heeft.denk alleen dat als ze alles hier heeft gelezen,ze vast geen update meer plaatst o.0

14. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Denk t ook niet ze sluit t topic en ook haar account..
    Ik vind t jammer want ik gun haar de zwangerschap..
    En ik weet t dat doen jullie ook.......

15. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat doet ze elke keer...maar wees gerust,ze komt weer terug;)
    Ik gun het haar ook echt...maar dat weet ze.

16. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Dit
    Als ze is, wie ik denk dat ze is

17. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    +1 indd 😬

18. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Kinderen pesten, volwassenen zijn nog veel erger.
    Kom op dames......

19. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Eeuh..ik breek ff in.. is ze nu zwanger of niet? Nog getest ts?

20. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Eens! Erg kinderachtig dit allemaal. Je zou van een stel volwassen vrouwen beter mogen verwachten ;)

Deel Deze Pagina