Hallo dames, Ik ben nieuw met de ovulatietesten. Nu heb ik ze de afgelopen tijd wel gebruikt maar waren allemaal heel licht. Deze is een stuk donkerder. Oke nog niet positief maar beter dan alle andere. Wat moet ik nu doen......vanavond nog een keer testen of morgen met de 2de urine van de dag? Moet wel zeggen dat mijn vorige mentruatie al weer even geleden is 25 juli maar er komt maar niks rot prikpil..... maar goed heb dus heel graag jullie advies nodig
Ik vind m niet erg overtuigend.....Maar hee wat is er mis met vanavond wat ♡ tussen de dekens? Wie niet waagt.....
Ik zou morgen weer testen. Deze test is van net toch? Dan heeft het niet zoveel zin om over 2 uurtjes bijv weer te testen.
Hahaha nee das was! Maar vond er verbetering in zitten met anderhalve week ervoor dan zag je pas een streepje na 8 min en super ligt. Begin er dus net mee. Nog even wennen en uitproberen allemaal hahaha. Ja deze was van vanavond. Test morgen eind van de ochtend nog eens. Op aanraden ga ik vanaf nu elke dag testen. Deed het eerst om de dag.
deze is gewoon harstikke negatief. ik zou gewoon doortesten morgen. enne gezellig maken is altijd leuk toch
Ja dat hij negatief was had ik ook al meteen gezegt in mijn bericht. Maar dat was mijn vraag ook niet. Wilde graag weten of ik dan voor het slapen nog eens moest testen of pas weer vandaag! Maar goed heb vandaag weer getest en weer heel ligt. Die kon ik niet eens op de foto krijgen. Dus had zeker een piekje gister avond. Wie weet we zullen het wel merken. Heb al even geen menstruatie gehad dus ben benieuwd. Dank jullie wel voor de reacties
Je testen lopen niet altijd op hoor.. mijne was ook wel eens wat duidelijker en dan de dag erna wit en uit het niets kon die dan weer knallen. Die van jou is niet positief dus je hebt geen piek gehad dan gisteren, gewoon doortesten dus en morgen rond 12:00 weer eentje doen en anders om 18:00 ofzo
Ovulatietesten zeggen ook niet alles. Je kan net je piek missen. Ik heb ook ovulatie testen gebruikt en geen een keer een positieve gehad terwijl mijn lichaam en temperatuur wel degelijk aangeven een eisprong te hebben.