hoi meiden,ben nu 12 dagen overtijd en drie negatieve testen verder,moet ik nog langer afwachten? vind het gelijk zo zeurderig om de ha te bellen ,wat vinden jullie? liefs mell
tja het is altijd lastig als je zo'n onregelmatige cyclus hebt, maar ik zou zeggen als jij je er niet goed bij voelt dan moet je de ha bellen. ik bedoel dan krijg je tenminste meer zekerheid! dus ik zou gewoon even bellen, dan voel je je vast beter!
Ik zie dat je op dag 40 zit, dan zou ik gewoon nog even afwachten omdat je cyclus vaker 40 dagen is geweest.. Als je over een week nog niet ongesteld bent geworden kun je altijd nog even je huisarts bellen.
Hoi, hmm, dat vind ik toch wel erg lang worden hoor.... Mij lijkt het helemaal niet zeurderig om even te horen wat je HA zegt, dan ben je weer een opinie rijker, niet? Mss kan men je zeggen hoelang je nog verder moet afwachten, of wanneer ze er toch eens naar willen kijken of zo? Succes! Sunnyke
hoi,bedankt voor jullie reacties,het is meer die onzekerheid! ik ben sinds februari gestopt met de pil, na mijn mk duurde het indd 40 dagen(dat duurt ook vaak zolang zeggen ze) maar daarna zakte die weer naar 37 en 32 en nu dus weer op dag 43 ?vermoeiend is het zeker.ik kan ook niet echt zeggen dat ik zwangerschapskwaaltjes heb of zo,ik heb de vorige keer pas na 8 dagen positief getest!?ik wacht nog even af en dan bel ik woensdag de huisarts wel even om te vragen wat hij er van denkt? bah lastig dit!ben blij dat ik het hier even kwijt kan.thanx meiden liefs
hoi,heb toch even gebeld en ik heb woensdagmorgen een afspraak , moet mijn urine meenemen.dus ben benieuwd!gr mel
hey mel, Ik ken het gevoel. In juli ben ik gecureteerd. Kreeg een miskraam aan 12 weken... in augustus nam ik eerst een maand een pil om zeker niet onmiddelijk terug zwanger te geraken. Op 22 augustus werd ik ongesteld, daarna netjes na 29 dagen werd ik op 20 september terug ongesteld... Hier duurde het wel een poosje... ik had bijna 17 dagen bloedingen. terug naar gyne geweest, maar alles was perfect in orde... Op 3 oktober stopte het bloeden en konden we eindelijk terug gaan klussen... Nu zijn we intussen 38 dagen na mijn laatste MS en nog steeds niks.. ik heb vrijdag bloed laten nemen bij huisarts maar die was nog negatief... stiekem hoop ik dat het nog een beetje te vroeg was... Ik voel meestal mijn eisprong en dacht dat deze pas de 15 de deze maand was... dus wie weet nog een beetje hoop.... liefs
@ kimtjeuh,wat moet dat een rottijd geweest zijn voor je!ik hoop voor jou dat de onzekerheid snel weg is. en dat je gauw positief mag testen!liefs @myprecious:thanx ,ik laat het jullie zeker weten!
ik ben dus al 7 weken zwanger! heb nu net ook thuis getest en een dikke vette streep! zo blij maar zo onwerkelijk,omdat ik ook echt helemaal nergens last van heb!wowwwww even laten bezinken hierzo.ben zo blij!liefs en tot gauw
Wauw gefeliciteerd zeg! en dus meteen al 7 weken, super! Banner aanpassen. Ik wil een zwangerschapsbanner zien hoor.
hey dankjewel, heel onwerkelijk allemaal!banner staat op 6weken maar ha zei 7weken! binnenkort een termijnecho!echt ongelofelijk!liefs
meiden bedankt voor al jullie reacties!en ik hoop voor jullie ook dat de wens gauw in vervulling mag gaan! liefs...