Blaasontsteking ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door M2008M, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M2008M

M2008M Lid

20 aug 2012
    53
    0
    0
    Werk in de horeca maar deel mijn tijd het liefst m
    Velden
    Ik heb vorige maand heel veel last gehad van mijn blaas, daardoor ook maar 4 x geklust omdatik het gewoonweg niet durfde.

Nu zijn we deze maand pas echt serius aan het klussen en ben ik naar mijn idee op mijn vruchtbare dagen dus zondag geklust.
    Gisteren heel licht bruinige afscheiding niet veel , en had verder wel wat krampjes aan mijn linker zijde maar niet erg of zo.
    Nu rook vandaag mijn urine heel erg, nu heb ik meteen crandberry pillen genomen om de eventuele blaas problemen te voorkomen,
    Het voelt ook niet erg lekker in mijn buik.

Nu is mijn vraag kennen jullie dit ook ??

Ik ben nu zo bang dat ik weer niet durf te klussen en we weer alles kunnen uitstellen tot volgende maand.
    Mijn man vind het ook niet leuk dat we niet intiem kunnen zijn maar snapt gelukkig wel dat ik het niet durf.

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Even urine wegbrengen, de assistente kan zo zien of het ontsteking is :) vervelend hoor. Succes

3. Ine

Ine Actief lid

5 dec 2006
    159
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    Ik zou inderdaad ook het zekere voor het onzekere nemen en een plasje wegbrengen om te laten onderzoeken. Dan heb je duidelijkheid! suc6

4. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    gewoon even je plas laten onderzoeken ik heb ook elke maand pijn ik kan dan geen hobbeltje verdragen zon pijn maar ik weet nog dat hoort bij mij als ik me eisprong krijg en daar moet ik gewoon even door heen bijten dan maar wat rustiger met de sexs

5. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi M2008M, Deze maand heb ik hier ook enorm last van. Heb een blaasontsteking gehad en urinewegontsteking. Echt heel erg vervelend. Sinds vrijdag ook enorme pijn en helse steken in me rug/zei. eerst links toen rechts toen beide kanten. Dus denk me nieren.
    Heb alleen wel even een vraag voor je. Zodra je geklust heb ga je dan wel direct naar de wc? Het is namelijk belangrijk dat t overige sperma uit plast, dit veroorzaakt namelijk blaasontstekingen.

Succes ermee meid

6. M2008M

M2008M Lid

20 aug 2012
    53
    0
    0
    Werk in de horeca maar deel mijn tijd het liefst m
    Velden
    Meestal ga ik na het klussen wel baar de wc maar de laaste keer niet,
    Nu moet ik zeggen dat ik vandaag nergens last van heb echt raar, maar blijf mijn crandberry pillen wel slikken zeker is zeker.

Bedankt voor de reacties allemaal

Nog wel Ff een vraagje
    Normaal na het klussen ga ik meestal naar de wc , nu dat we klussen met een doel kan ik dat dan alsnog doen of kan ik dan beter even wachten met plassen ?

Deel Deze Pagina