Willen jullie eens meekijken (ovulatietest)?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Hope Logan, 6 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope Logan

Hope Logan Niet meer actief

:( Ik zit in de eerste ronde Clomid, nu op cd 17. Vanaf dag 10 ben ik aan het testen en telkens geen of een heel licht streepje.
    Nu heb ik zojuist getest en zie ik dit. Het streepje is nog steeds een stuk lichter dan de controlestreep, terwijl ik op dag 17 zit.

Is er volgens jullie nog hoop? ;)

Bijgevoegde bestanden:

• 1.JPG
      1.JPG
      Bestandsgrootte:
      25,1 KB
      Weergaven:
      141
    • 2.JPG
      2.JPG
      Bestandsgrootte:
      24,8 KB
      Weergaven:
      141
  2. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind deze toch wel vrij positief hoor.....Misschien een CB digitaal proberen (met zo'n smiley) als je twijfelt?

3. Hope Logan

Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat ik nu opeens na 2 jaar geen menstruatie te hebben gehad (altijd zeer onregelmatige en afschuwelijk lange cycli, en uitblijven door stress), bij eerste ronde Clomid een positieve ovulatietest zou hebben.. :)

Laat dit nou net mijn laatste KV test zijn die ik in huis had.
    Twijfel of ik idd nog even een rondje drogist moet gaan ;)

4. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Zou nog even rondje drogist doen. Ik vind hem wel vrij donker al maar nog niet donker genoeg idd, maar kan ook zijn dat je piek er aan komt of datje hem mist of gemist hebt. Misschien cb met smiley handiger in dit geval, maarja die zijn zo duur :(

5. V2015

V2015 Actief lid

19 mrt 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou het zeker gezellig maken vanavond maar nog wel even doortesten!

6. Hope Logan

Heb idd nieuwe testen gehaald! :D

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    deze is niet vrij positief, maar helaas gewoon negatief. (check ook de gebruiksaanwijzing). Bij ovutesten heb je maar 2 smaakjes.. positief of negatief. De smaakjes "bijna positief, net niet positief etc etc " doen niet mee bij ovu testen.

TS, ik zou er vanavond rond 20 uur nog 1 doen.
    Grote kans dat de teststreep dan knalt en je test dan wel positief is :)

8. Hope Logan

Dank, ga ik doen.

Hoelang zouden jullie door blijven testen?
    Als je eisprong geweest is, verschijnt er dan helemaal géén streepje meer of is je LH nog wel aanwezig en heb je weer een lichtere streep?

9. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    En heb je nog getest?

10. Hope Logan

Mijn tweede test van gisterenavond leek wel op de eerste, al was het teststreepje volgens mij wel iets donkerder, maar wel dunner. Gisteravond gezellig gemaakt ;) en vanochtend ging ik testen, was het streep je nog maar héél licht.
    Zonet getest en de streep was foetsie.

Dus óf het was toch mijn piek, maar misschien niet hoog genoeg voor een daadwerkelijke eisprong. We gaan het zien, ik moet maandag bloed laten prikken.

11. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dit wil er bij sommigen echt maar moeilijk in,terwijl het echt helemaal klopt wat hierboven staat.En zo staat het ook in de gebruiksaanwijzing.(ik zeg hiermee overigens niet dat dat bij jou zo is ts,maar meer in het algemeen;))

12. Hope Logan

Klopt, zie mijn recente reactie ;)

Maar sowieso, ook al heb je een eisprong, dan moet er nog altijd een succesvolle bevruchting en innesteling plaatsvinden.
    En dan nóg...

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Grote kans dat je een korte piek had en dat je piek dus vannacht is geweest. Je ei springt dan tussen vandaag en morgenavond.

Alleen ben ik bang dat als je maandag al gaat prikken op progesteron dat de uitslag laag zal zijn en geconcludeerd wordt dat je geen (goed) ei hebt gehad.
    Dat komt dan omdat je te vroeg hebt geprikt, want normaal moet je een week na ei gaan prikken.

Voor een betrouwbare uitslag zou ik dus pas volgende week vrijdag gaan prikken (of maandag gaan en vrijdag nogmaals).

14. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat wilde ik net typen;)Ik zou ook even later prikken.

15. Hope Logan

Hmm.. volgens de gyn moest ik op dag 21 prikken (dat is zondag, vandaar maandag op cd 22).
    Denken jullie dat ik het beste morgen even kan bellen om dit uit te leggen en te vragen?

Wat gebeurt er als je dus wel een ei had en ze uit de test halen dat dit geen (goed) ei was omdat er te vroeg is geprikt? Dan zouden ze de dosis misschien verhogen terwijl dit niet nodig is?
    En: houden ze dan geen rekening met dat met Clomid een ei misschien (vaak) later komt?
    Ik ben eventjes confused..

Deel Deze Pagina