Snap niks meer Van m'n lichaam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MariamZ, 14 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ik dacht dat m'n eitje gesprongen was omdat m'n temp naar 37,1 steeg 2 dagen en vannocjtend was ie opeens 36,7. Heb al twee weken last van vruchtbare slijm. Ik zit nu op cd 26 en nog steeds geen ei snap er echt niks van. Nog nooit eerder meegemaakt. Iemand met ervaringen die dit ook gehad hebben? Hoor jullie graag.

Groetjes, Mariam

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Misschien dat je lichaam even hapert...kan soms gebeuren dat alles in gang wordt gezet om een eitje te laten springen die later toch niet blijkt te springen waardoor je lichaam alles opnieuw gaat doen.

3. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Wat gebeurt er dan. Gaat je ei dan nog springen of eiloze cyclus? Pff

4. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ging net ook naar de wc heb geen eiwitslijm meer een lange sliert die je tussen je vingers houdt maar erg wit

5. Adrianna

Het kan beide eigenlijk.
    Soms blijft je lichaam doorgaan tot het een keer lukt en soms kun je een cyclus zonder ei hebben.

Maar dat je lichaam nu met iets bezig is is wel duidelijk...misschien gewoon nog een paar dagen afwachten.

6. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ja ik denk dat ik gwn moet afwachten. Vreselijk dat wachten. Bij m'n dochter had ik er niks voor hoeven doen dan 1 keer sex te hebben gehad op m'n toevallige vruchtbare dag! Hahah was zelfs een beetje vruchtbaar. Nu haal ik alles uit de kast krijg ik dit. Maar goed gedulddd!!

7. Adrianna

Het lichaam zit soms raar in elkaar en vooral als je ergens op wacht of hoopt kan het soms lekker pesten!
    Hopelijk heb je snel je positieve ovulatietest.

8. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Hopelijk ook meid. Mss toch een idee om volgende maand alles los laten. Want meestal werkt t dan wel.

9. Roseline

Roseline Niet meer actief

Misschien sla je een maandje over, dan heb ik ook gehad. Succes...

10. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ja denk dat ik m ook ga overslaan. Maar wat ik raar vindt die vruchtbare slijm het was zoveel en nu is t wit maar wel rekbaar.

11. Roseline

Roseline Niet meer actief

Vreemd, maar misschien is het geen vruchtbaar slijm. Ik zou het nog even afwachten.

12. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ben gwn ongesteld geworden vannocjtend

Deel Deze Pagina