goeie avond, Ik moet even wat kwijt om mezelf een beetje geruststellen. Het zit namelijk als volgt. afgelopen donderdag ochtend positieve ovulatie test gehad (clear blue en sticks) ze gaven beide positief aan! Ik had sinds woensdag avond ook al wat krampjes, donderdag hield dat aan.. zo nu en dan heb ik dit nog.. wel veel minder dan voorheen. Nu is mijn vraag waardoor het zeurend gevoel blijft? Het is dan weer links en dan weer rechts. Mijn afscheiding was vanmorgen ook wat nat en als ik voel beetje melk achtig lijk het wel. Wel erg dun. Ik ga er alweer vanuit dat het vals alarm is! Om mezelf ook een beetje wil beschermen. Wij hebben trouwens seks gehad op zondag , dinsdag , donderdag (we doen het niet omdat het “moet” ) Alvast bedankt!
Die Krampjes zijn normaal hoor kan wat ‘na’pijn zijn van je ei Het kan iig nog niks te maken hebben met een eventuele zwangerschap dat is nog te vroeg omdaar iets van te voelen En je heb goed geklust Nu maar hopen op een posi ovu testje
Haha begrijp m! Wat fijn om te lezen dat we goed geklust hebben! Ik was zo bang dat het te weinig zou zijn. De krampjes zijn trouwens weg nu. Kan ik me daar in ieder geval niet druk om maken.
Dan denk ik dat jouw eisprong gisteren was en de krampjes die je voelde dus de groeispurt van het ei was Vandaag 1 dpo en hopelijk over een dag of 12 een mooie posi zw test.