Gevoel na de eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door truusjee, 25 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truusjee

truusjee Niet meer actief

goeie avond,

Ik moet even wat kwijt om mezelf een beetje geruststellen. Het zit namelijk als volgt.

afgelopen donderdag ochtend positieve ovulatie test gehad (clear blue en sticks) ze gaven beide positief aan! Ik had sinds woensdag avond ook al wat krampjes, donderdag hield dat aan.. zo nu en dan heb ik dit nog.. wel veel minder dan voorheen.

Nu is mijn vraag waardoor het zeurend gevoel blijft? Het is dan weer links en dan weer rechts.
    Mijn afscheiding was vanmorgen ook wat nat en als ik voel beetje melk achtig lijk het wel. Wel erg dun.

Ik ga er alweer vanuit dat het vals alarm is! Om mezelf ook een beetje wil beschermen.

Wij hebben trouwens seks gehad op zondag , dinsdag , donderdag (we doen het niet omdat het “moet” )

Alvast bedankt!

2. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Die Krampjes zijn normaal hoor kan wat ‘na’pijn zijn van je ei
    Het kan iig nog niks te maken hebben met een eventuele zwangerschap dat is nog te vroeg omdaar iets van te voelen

En je heb goed geklust
    Nu maar hopen op een posi ovu testje

3. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Sorry bedoel natuurlijk posi Zw testje

4. truusjee

truusjee Niet meer actief

Haha begrijp m!
    Wat fijn om te lezen dat we goed geklust hebben! Ik was zo bang dat het te weinig zou zijn.

De krampjes zijn trouwens weg nu. Kan ik me daar in ieder geval niet druk om maken.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.965
    15.600
    113
    Nabij Utrecht
    Dan denk ik dat jouw eisprong gisteren was en de krampjes die je voelde dus de groeispurt van het ei was ;)
    Vandaag 1 dpo en hopelijk over een dag of 12 een mooie posi zw test.

Deel Deze Pagina