Hoi Meiden, Wij zijn bezig voor een 2e. Ik heb 2 maanden geleden een miskraam gehad met 6 weken. Afgelopen maand was me cyclus weer normaal (30 dagen) Ik zou op 7 januari me eisprong moetten hebben en ik heb deze ook duidelijk gevoeld en had ik rekbaar slijm zoals altijd tijdens mijn eisprong Woensdag heb ik veel witte afscheiding gehad.( sorry voor de info) Sinds donderdag heb ik weer rekbaar slijm.. veel ook. Ik hoop zo dat dit een positief teken is.. heeft iemand hier ervaring mee?
Allereerst: wat naar van je mk! Fijn dat je lichaam het weer vrij snel heeft opgepakt. Over het slijm: ik heb voor mn ei en vaak ook een paar dagen na mn ei dat slijm. Wat jij omschrijft. Helaas tot op heden niet zwanger.
Dankjewel, was een enorme teleurstelling.. maar goed. Het is toch iedere maand spannend. Mij vorige zwangerschap was met poging 6 raak. Ik hoop ook in jou geval moet zeggen dat ik me gewoon niet kan herinderen welke symptomen ik toen had.. door mijn miskraam de vorige keer ben ik er zoo mee bezig.. mischien iets te..
Je weet het nooit he! Heb inmiddels wel geleerd dat ieder kwaaltje op zwangerschap kan wijzen maar zeker ook op niks. Ik kan kan kotsmisselijk worden voor mn nod, maar dan komt het door de progestoron. Of zere borsten.... Hoeft niet voor iedereen zo te zijn he! Wie weet wijst het bij jou wel ergens op.. ik duim voor je!
Ik had de maand dat ik zwanger raakte helemaal geen rekbaar slijm en dat vond ik juist zo vreemd en dacht daardoor dat het niks zou worden. Dus volgens mij zegt het allemaal maar weinig
Onsmakelijk maar je vraagt om ervaring: mijn slijm is als ik een eisprong heb vaak extreem rekbaar, zo erg dat er dan van die draden van een cm of 30 in de wc hangen. Maar ik heb pcos en ben niet zo vruchtbaar voor zover ik weet, heb in ieder geval nog geen kinderen. Dus ik denk dat het wel rond je eisprong rekbaar wordt, maar verder weinig zegt over hoe vruchtbaar je bent.