waar haal ik stevig vilt voor leuke prijs?

Discussie in 'De lounge' gestart door wendy339, 1 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Mijn zoon heeft een bed met vlaggetjes eraan.
    nu gaat mijn schoonmoeder de vlaggetjes vervangen in de kleuren van zijn kamer.
    de vlaggetjes zijn nu van een soort vilt of iets wat daar op lijkt in ieder geval..

nu ben ik totaal geen hobby winkel kenner maar hopelijk 1 van jullie wel :D

waar haal ik voor een leuke prijs dik vilt in grijs tinten.. mag online maar ook een stenen winkel zijn..

Bedankt alvast!

2. 2jees

2jees Niet meer actief

stoffenzaken. Soms hobbyzaken ook wel.

3. girlwithredhair

girlwithredhair Actief lid

9 mrt 2013
    260
    0
    0
    013
    Inderdaad, ik denk ook meteen aan een stoffenwinkel. Gisteren nog gezien toen ik stof kocht!

4. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Ik weet niet waar je woont maar op de lapjesmarkt in Utrecht op zaterdag staat een kraam met veel kleuren vilt voor een normale prijs.

Maar volgens mij hebben de meeste grote steden wel een lapjesmarkt, is misschien de moeite van het googelen waard.

Ik koop sowieso al mijn stoffen op de markt, in de winkel is het twee keer zo duur.

5. Janna

Janna Fanatiek lid

Stoffenwinkel of gewoon op de markt. Bij ons op de markt heeft de kraam met fournituren vilt. (Dus de kraam met garen, naalden, knopen, lint, applicaties, enz.)

6. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
  7. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    stoffen zaken ,die hebben de dikkere versie en die werkt een stukje beter maar bij pipo's de nieuwe winkels hebben ze die nu ook op rol maar ik vind ze verschrikkelijk duur daar , andere hobby zaken ziin vaak veel goedkoper

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Bedankt! Ik was hier al op de markt geweest bij de stoffenkraam maar die hadden het niet. Zal binnenkort eens in een stad hier in de buurt naar een grotere markt gaan. En dan ook de hobby kraam even opzoeken.

viltenzo online had ik al gevonden inderdaad, alleen weinig grijs tinten in het dikkere vilt helaas.

Bedankt dames!

Deel Deze Pagina