Hallo, mijn dochter is al 6 maand geweest en is ook al 68,5 cm lang (echt wel lang voor dr leeftijd) en ligt hier nog steeds in de kinderwagenbak. Op zich wil ik hem wel ombouwen, maar ze ligt er nog best lekker in. Echt veel ruimte heeft ze niet, maar ze ligt dan ook met opgetrokken beentjes er in, zo ligt ze altijd! Ook in de breedte is het vrij krap, maar ik hoor haar niet, ze vindt het nog wel prettig geloof ik... Wie nog meer? Of heeft iedereen het al omgebouwd tot wandelwagen? PS: het is nu ook van dat weer dat ik niet goed weet wat ik haar in de evt. wandelwagen aan moet trekken... winterjas? Nu heb ik haar lekker met een vest aan in de kinderwagen onder de dekens! Groetjes AROS!
Nou helemaal leuk toch dat ze er nog in past.. Eliza lag er ook nog in toen ze 8 maanden was, alleen begon wel ohoog te wroeten om alles te bekijken. Zolang ze nog niet zelf kunnen zitten mooi laten liggen. Ik had ook een ruime bak gelukkig. Lekker onder de dekens, voor zover ze dat nog willen en zou dr niet te dik aankleden
ook wesley lag zo in de kinderwagen heb hem sinds 2 weken omgebouwd. en dit ligt toch een stukje beter voor hem. heb een spijkerjack gekocht( vind de winterjas nog net ietsje te dik) en als het koud is doe ik de voetenzak er aan. groetjes susanne
ik heb de wagen zondag omgebouwd,madammeke wil alles graag zien,en de bak werd beetje krap.....ze is dan ook wel groot,ze it met zowel gewicht als lengte helemaal bovenin de groeicurve. en in de voetenzak ligt ze als een prinsesje heerlijk rond te loeren!
thijmen is nu 3 maand en 64 cm en als ik hem er in zie liggen dan weet ik zeker dat we dat niet nog 3 maanden vol gaan houden in de wandelwagen kun je de voetenzak gebruiken met een jasje
Britt ligt ook nog heerlijk in de kinderwagen hoor, en is ook bijna 6mnd. Ze heeft nu een winterjas aan en een dekentje tot haar middel. Ze vind het allemaal nog best, en het is goed voor de rug
Hier geen wagenbak meer sinds vandaag. Het was echt krijssen in die bak tot hij blauw aanliep. Dit hebben we nog 3 weken zo volgehouden, maar echt langer ging gewoon niet meer. Op het CB vertelden ze dat het geen probleem was, maar hij mocht er geen 3 uur in liggen. Zolang ze er nog lekker in liggen zou ik de wagenbak gebruiken. Het liefst had ik hem ook nog gewoon gebruikt, maar dan kon ik nog niet eens 5 minuten wandelen met meneer.
Bedankt zeg, voor al jullie reacties op mijn vraag! Ik zat eerst echt te denken om hem om te bouwen, maar doe het nu nog niet denk ik! Ze groeit er vanzelf echt uit! Al moet ik wel zeggen dat madam het heeeel erg leuk vindt om alles te kunnen zien, dus wat dat betreft is een wandelwagen weer leuker. En idd ik vind een winterjas nog wat te dik, met dit weer, ik heb haar nu steeds een vestje aan met capuchon, maar heb het idee dat dit niet zo heel warm is... Nou ja, bedankt voor jullie reacties in ieder geval en meer zijn altijd welkom natuurlijk! AROS
Je hebt ook van die leuke tussen jasjes en straks met een zak aan kan je het daar best lang mee doen! Gaat toch ook om de wind er door heen... Bij de zeeman heb ik er van Winney de pooh gekocht voor 8 euries... en nu 3 kindjes later gebruik ik hem nog steeds 8) Ik hou mijn kindjes zo lang mogelijk in de wagen bak. Ze zijn al zo snel groot! en zolang hij het nog goed vind