verwarming al aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door senna999, 23 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.315
    36.177
    113
    Ja, hier lekker aan. Ik ben een ontzettende koukleum en de jongste is ziek, dus zit veel, stil, lekker de verwarming aan. Binnenkort wel weer even sloffen kopen voor iedereen, dat scheelt ook altijd enorm.

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Nee nog niet, heb al mijn ramen open. Binnen is het nog wel te doen.

3. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    nee wij niet maar wij hebben een houten vloer dat scheelt veel , denk als tegels hebt dat het misschien een andere beleving is , je kan het bijv wel doen voor de avond voor lekkere warme voeten , of lekker een stel warme sokken of pantoffels aan doen ,,

wij vinden dit weer heerlijk lekker met zijn tweetjes op de bank onder een dekbed ,,een film kijken :D:D

in de middag doe ik nu zelf gewoon een vest aan en pantoffels

zet vaak zelfs in de ochtend de achter deuren en een raam voor open en zo ook boven , lekker wat verse lucht naar binnen .

4. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Nee moet er nog niet aan denken. Wij zijn beide nooit koud en stoken heel weinig. Als het echt kouder gaat worden en we krijgen visite dan doen we hem van tevoren aan omdat we al meerdere keren hebben gehoord dat het altijd koud is bij ons en sommige mensen doen bij voorbaat extra kleren aan als ze bij ons komen. Eigelijk niet best maar is niet express ;)
    Mijn zoontje is ook nooit koud. Heeft snel overal het zweet staan. Heeft ook nooit dikke truien aan.

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ook hier plavuizen op de vloer, helaas geen vloerverwarming. Wij hebben tussendoor wel al de houtkachel aan. CV laten we vooralsnog uit. Mijn vriend is dagelijks thuis met de kinderen, dus wordt er sowieso meer/vaker "gestookt" dan gemiddeld.

6. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Hier ook nog niet aangehad, maar dat komt waarschijnlijk meer omdat we een rekening hebben gehad waar je u tegen zegt van de winter vorig jaar (2012).. Mn vriend is een koukleum, mn Zoon en ik zweetsokken 😉
    Dus als ie het koud heeft, pakt ie zijn dekbed en gaat ie Daar lekker onder zitten.. Altijd lekker knus 😀

Huis is slecht geïsoleerd , enkele beglazing aan De kant Waar De zon niet komt.. Heel fijn! Kleine heeft Nog lange Tijd alleen in romper met korte mouwen geslapen, nu ga ik over naar broekje En shirt lange mouwen ,of shirt lange mouwen en slaapzak.. Anders zweet ie Zich Echt rot..

7. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Hier nog geen verwarming aangedaan. Maar vandaag vind ik het echt koud hier. Buiten 13graden en binnen 18graden.

Maar ik krijg hem niet aan!!! :(

De enige verwarming die wij hebben is onze pelletkachel.
    Probleem is het knopje om het aan te steken, het werkt bijna niet meer.
    Hebben al gebeld, ze komen normaal deze week vermaken. Maar ben ik nu vet mee.

Brrrr... even warme kousen en nog een trui aan doen.

8. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Wel getwijfeld..
    We hebben een heeeel slecht geïsoleerd (huur)huis. Beneden enkele beglazing en tegelvloer.
    Al moet ik zeggen dat ik de enige ben die het zo snel koud heeft, kids hebben het altijd snel warm.
    Dus nu nog maar even wat extra's aan doen. Vind september wel erg vroeg.

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier is het nog 21 graden in huis. Verwarming dus nog niet aan. Ik hoop het nog ff een paar weekjes te kunnen rekken.

10. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Hier de hout kachel aan een s nachts staat de cv op 20.echt bewondering
    voor iedereen die extra kleding aan doet of dekentje
    heeft dat speciale rede?
    Ik persoonlijk vind dat ongezellig en heb t graag behaaglijk
    in mijn eigen huis voordat ik Hout kachel Had zette
    ik ook gewoon de cv aan als ik koud Had en ook wel hoger
    als 20

11. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Nou hier vliegt door de slechte isolatie alle warmte zo weg.. Dus ik bespaar me liever een hoge rekening door wat extra's aan te doen..

12. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Hier nog niet. Ramen op zuiden dus als de zon even schijnt is t hier alweer warm. Hoop t nog zo lang mogelijk uit te kunnen stellen ;)

13. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    hier ook nog niet
    savonds lekker met een dekentje op de bank

14. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Hier nog niet maar zo koud vind ik het binnen ook niet! We hebben wel tegels maar tis gewoon 20 graden.. 'savonds soms wel even het deken en een vest heb ik sowieso aan :)

15. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    Toch maar aangezet vanochtend. Was nog maar 18 graden en voelde koud aan.

16. Koon

Koon Niet meer actief

Hier binnen nog 20 graden, onder de 19 zet ik hem aan. Of dat nou in oktober, januari of juli is.
    Het is dan niet fijn meer hier binnen.
    Boven de 20 krijg ik hoofdpijn van radiatorwarmte.

17. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Nee hier geen verwarming aan. Hier blijft het uit tot het echt koud is. Vind het altijd zo zonde geld.

18. Amare

Amare Niet meer actief

Hier nog niet aan. Lekker met een deken op de bank.

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    In jouw geval zou ik de vloerverwarming wel aanzetten TS. Ik zou zelf ook niet over een koude vloer willen kruipen, brrrrr. ;)

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    We hebben vloerverwarming en een Cv-systeem dat gebruik maakt van de binnen- en buitenlucht om het huis op te warmen. Het huis is ook heel erg goed geïsoleerd. De thermostaat staat op 17,5 graad, maar volgens mij is de verwarming nog niet aan gegaan, omdat het binnen nog niet (veel) kouder is geweest.

Deel Deze Pagina