Lieve allemaal, Als leek wil ik graag wat informatie over kinderwagens en kinderkamers. Dat zijn toch de eerste 2 dingen die handig zijn om al te regelen, omdat er een levertijd op kan zitten. Hebben jullie tips? Merk? Type? Waar kopen/bestellen? Brochures etc etc? Alles is welkom! Liefs naannaan
Wij hebben de bugaboo kinderwagen. Niet de nieuwste (mij te duur, 900 euro!) maar de classic, dat is het eerste model. Voor heel weinig van een vriendin overgekocht. Echt een super handige wagen! Grote bak, dus je kindje kan daar lang in, rijdt heel soepel en past werkelijk in elke auto! Ideaal! Deze raad ik je echt aan! Wat kinderkamer betreft... Wij hebben onze kinderkamer van www.babyonline.nl Supersnelle levering (2 dagen) en helemaal niet duur! Succes met kiezen
Kinderkamer hebben we van de zus van m'n man gekregen dus daar kan ik je niet mee helpen. Kinderwagen; wij hebben de quinny speedi sx. Een hele fijne wendbare wagen, wij zijn er heel tevreden over. Makkelijk in en uit te klappen. Hoor vaak dat de kinderwagen zo klein is, maar ik vind dat wel meevallen hoor. Kyra heeft erin gelegen tot ze bijna 6 maanden was en toen vond ze het ook gewoon niet meer leuk om te liggen, en wilde om zich heen kunnen kijken. succes met jullie keuze!
Onze kinderkamer komt van marktplaats. Geen levertijd en een leuk prijsje. Wagen is de vierwielige van Mutsaerts. Ik vind persoonlijk een driewielige niet stabiel. Ik zou bij het kiezen van een wagen letten op de grootte van de wagenbak, hoe hij rijdt (gewoon in de winkel proberen). En let ook op de buggy. Kan je dreumes dan goed genoeg rechtop zitten? Heel veel plezier en succes met je zoektocht.
Wij hebben de complete kinderkamer bij Ikea, in totaal nog geen 400,-, en zit geen levertijd op. Onze kinder-/wandelwagen hebben we gekocht bij de Blokker op de magazijnverkoop, 129,- en konden we ook meteen meenemen. Misschien kun je DIT TOPIC even doorlezen, daar staan ook een hoop bevindingen van anderen in over kinderkamers en wandelwagens. Succes met shoppen en uitzoeken!
kamertje van marktplaats en de kinderwagen hebben in de aanbieding gekocht (zou zowiezo de diverse winkels in de gaten hou qua aanbiedingen, de wagens zijn telkens in de aanbieding) wij hebben ook gekozen voor de quinny speedi sx. Ik wilde gewoon graag een 3 wieler en deze kwam het meest stevige over van alle wagens die we gezien hebben. Verder is de service -zover ik gehoord en gezien heb (beurs)- erg goed, dus dat is ook wel fijn. beiden konden we trouwens gelijk meenemen (marktplaats is logisch natuurlijk)
Wij hebben alles via marktplaats gekocht, scheelt méér als de helft, dus echt wel de moeite. De kinderwagen. Eis vind ik dat hij 4 wielen heeft, dus goed stabiel is, hij moet zwenkwielen hebben (heb ik niet en is flink irritant)! En dat de baby/peuter naar je toe kan zitten in de wagen straks. Bij mijn quinny kan beiden, dus van je af én naar je toe. Kan je dus zelf bepalen. Ik zou dus persoonlijk voor de quinny gaan.
Wij hebben destijds heel wat winkels afgelopen voor de babykamer en liepen vanzelf tegen onze meubels aan. Dat zou ik je ook echt aanraden! Regelmatig vielen mij meubels tegen die er op het plaatje goed uitzagen. Wij hebben de bugaboo cameleon, super kinderwagen! Maar ook daarin hebben we ons goed laten adviseren en op een rijtje gezet wat voor ons belangrijk is! (wendbaar, luchtbanden, goed te tillen enz.)
Tip: baby-dump! Is alles erg goedkoop. ik heb daar vorig jaar al de Quinny speedi 2008 besteld, inclusief maxicosi voor 620. Het kamertje hebben we hier ook gekocht, 700 euro en dan krijg je 50 euro tankgeld terug. Wij hebben in November alles besteld en hebben het afgelopen weekend (gratis) geleverd gehad. Service is hier echt heel goed! Succes!
Ik zag dat ze bij Duimeland,maar ik heb geen idee of dat bij jou in de buurt zit, op het moment 50% korting hebben op alle meubels van de collectie 2007. Wat betreft de kinderwagen zijn wij geslaagd bij 't babyhuys en hebben de Bugaboo daar heel voordelig gekocht. Ze hebben daar veel op voorraad en je kunt het ook via internet bestellen.
Ik heb de bugaboo, super wagen ! De babykamer hebben wij gekocht bij babydump, ze bezorgen alles gratis thuis en de meubels worden gemonteerd.
Ik heb ook alles gekocht bij babydump levertijd was normaal 7 weken maar ik kreeg het bij 3 weken mss omdat ik al wat laat was met de bestelling (31weken zw)