Ik heb hem vandaag aangezet, was 17,5 graden vanochtend. De kids klaagden ook over de kou haha. Koukleumpjes.
Gisteren avond was t 18 graden in huis. Lekker met een flinke mok thee, koekjes, sloffen en dekentje op de bank, kaarsjes aan, en genieten maar. Aan t einde van de avond had ik t bloedheet.... Mijn man zou m t liefste elke dag op 21 zetten,...
Ik zet 'm de laatste paar dagen in de ochtend op 23 graden. Ik ben een echte koukleum en vind het smorgens best wel koud beneden als je net uit je warme bedje komt
Het valt mij op dat veel mensen 17/18 graden al koud vinden, wat doen die mensen dan als het winter is en -5 ?? Ja, de verwarming op 30 zetten Maar, ja ik weet niet eens wat ik wil vragen hahaha verbaast mij eigenlijk gewoon dat men 17 graden al '' koud '' vind, het moet hier echt -30 zijn wil ik bijvoorbeeld sokken aan doen of iets met lange mouwen.
Ik denk dat t meer over jou zegt, dan over n ander. Klinkt niet echt doorsnee dat je pas bij -30 sokken aan gaat doen.....
Hahah het is ook niet precies -30 natuurlijk maar het moet hier gewoon echt echt koud zijn wil ik sokken aan doen, heb geen eens sokken aan als er sneeuw buiten ligt en ik naar buiten moet..
gaat hier automatisch als de temperatuur buiten onder een bepaald temperatuur komt. gister voelde ik dat die aanwas ( vloerverwarming. is hier altijd zomer en winter 22 graden in huis.
Hier nog geen verwarming aan. Heb het wel vaak koud maar doe dan iets extra aan of doe een dekentje over mij. Nochtans zegt de thermometer 19 graden.... Hoelanger we geen verwarming aan moeten leggen hoe beter. Kost ook alleen maar geld....
Ja heb de verwarming gisteren aangezet. Was 18,5 graden binnen. Ik had het koud, man en baby ook. Dan gaat de verwarming gewoon aan.
Gisteren ook voor het eerst! 19 graden binnen en ons oude huis tocht wel een beetje. Ik had het koud.
Brrrrr, 18,5 graden in huis maar gewoon echt koud.. heb gisteravond ook met een deken over me heen achter de pc gezeten! Ik ga soms ook ff snel onder de douche, ff warm worden en dan weer warme kleren aan. Emma doe ik een vestje er bij aan mocht ze het echt koud hebben maar dat is gelukkig bijna niet zo.
Ja, ik heb hem ook alweer aan gehad. Zowel de houtkachel als de cv Het was hier vanochtend zelfs 17 graden in huis, dus dat is toch echt wel fris. Dus lekker even de kachel aan
Euhm, als het buiten -5 is ook gewoon de verwarming op 20 zetten, net zo als het buiten 15 graden is... Het is toch niet, hoe kouder buiten, hoe warmer het binnen moet zijn. Of ik snap je redenatie niet. -30 en dan pas een trui lijkt me ook lichtelijk overdreven trouwens, of jij moet wel heel warmbloedig zijn maar dat is niet 'normaal' lijkt mij.
Debaky Hier staat de verwarming altijd op 20,5 en dan heb ik het lekker. Ook als het buiten -10 is. Je huis is toch geïsoleerd? Dus dan is de temp binnen toch contant wat het weer buiten ook is? En ik zit nu lekker met mijn slof sokken op de bank s'avonds hoor! Ga geen kou zitten hebben in mijn eigen huis.. En ja ik vind 17graden niet bepaald warm, maar goed ik ben een koukleum..
Als we het koud hebben, doen we de kachel aan (mits je natuurlijk genoeg kleding aan hebt). Dat is bij ons niet aan een bepaalde datum of maand gebonden. Ik snap dat nooit zo, daarvoor heb je hem toch? Overdag is het hier rond de 19,5 graden, 's avonds staat hij ietsjes hoger.
hier ook aan is steeds in de ochtend 18 graden en ja dat vindt ik koud.heb het liever ook niet maar ga niet in de kou zitten.we hebben een oud huis koelt heel snel af vooral beneden
Nee, hier gaat hij pas aan als ik een trui aanheb en het dan koud heb. Eerder niet. Heb het nu sowieso warm. Raam op slaapkamer staat ook altijd open. Misschien als straks de kleine er is dat we hem dan in de woonkamer sneller aanzetten.