Verwarming nu al aan ??

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 13 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb jij je verwarming al aan?

1. Ja

2. Nee

3. Anders ....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Ja al een week, maar het is slechts voor een graadje. Net een beetje frips als 'k uit bed kom.

2. Euh de kachel staat altijd op 20 graden hier of het nou +10 is of -10 buiten ;)

3. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Hier gisteren en vandaag even aangehad om de kou uit de kamer van mijn zoontje te verdrijven. Voor mij hoeft het allemaal niet zo (pak liever een trui), maar met een kleintje is het toch anders...

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja maar als de koude zo net gebroken is, dat verschil voel je best. Dat hebben wij nu op de badkamer ook waardoor de thermostaat niet echt op moet. Als hij even aangesprongen is, is het ideaal om de kindjes te wassen.

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hier in huis is het nog 19 graden. Daarbij ging hier vorig jaar eind nov geloof ik pas voor het eerst de verwarming aan.
    We wonen in een flat met blokverwarming dus iedereen om ons heen stookt als een malle, hoeven wij het niet te doen:D
    Daarbij als ik het echt koud heb, maak ik meestal een kruik. Ik ben nogal een koukleum van mezelf, heb nu ook al ijs koude handen, maar ik vertik het om nu al de verwarming aan te gaan doen.

6. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Ik had gisteravond en vanmiddag een hele koude neus, had het zo koud! Dus toen de verwarming even op 20 gr gezet. Even opwarmen! Na een paar uur springt de thermostaat toch weer naar 19 gr waar die nog op staat overdag.

7. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Vandaag voor t eerst de verwarming aangezet. Was vanmorgen 18 graden en zoonlief en ik hadden t echt koud. Nu is t weer lekker met 21 graden.

8. Valora

Valora Niet meer actief

Ik weiger de verwarming aan te zetten zolang het nog geen oktober is. Ondertussen zitten mijn handen wel te bevriezen.

9. Islah

Islah Niet meer actief

Dan staat 'ie net zo goed op dezelfde temperatuur als nu. Heb 'm nu met de baby wel een graad hoger (18) dan normaal (17) trouwens. Het enige verschil is dat wanneer het vriest en ik de verwarming aan heb staan, hij iedere keer weer opnieuw aanspringt en dat is met dit weer misschien een keertje per dag, 's ochtends vroeg. Snap je redenatie eigenlijk niet zo. Het lijkt me vervelend voor je als je het zo snel warm hebt, hoe heb je afgelopen maanden overleefd? xD

10. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Bbbrr.. Net voor t eerst aangedaan. Was hier 18 graden in huis.

11. Islah

Islah Niet meer actief

Als het koud is, is het koud toch? Snap niet zo wat de kalender daar dan mee te maken heeft.

12. Valora

Valora Niet meer actief

Zelfde principe als nog geen pepernoten willen eten in september zeker? Gewoon het gevoel dat het "nog niet hoort". :)

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Nou ik heb nog net de verwarming aangezet, want ik bibber van de kou:(

14. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Hier staat hij aan want mij huis wordt nu al heel koud.. Helaas
    koud is net zo koud als buiten

15. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Geen verwarming aan.. Wel heerlijk op de bank onder de deken, met 's avonds kaarsjes aan :)
    Overdag ben ik toch werken dus dan hoeft ie sowieso niet aan...

16. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Vandaag toevallig niet maar van de week vond ik het wel een paar keer erg kil s avonds (zeker als je stil zit op de bank brrrr).

Heel iets maar hoor, halve graden ofzo. Wel lekker knus :).

17. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    heb hem vandaag een uurtje aan gehad omdat ik het ontzettend koud had! Daarna weer uitgezet :)

18. Islah

Islah Niet meer actief

Haha... Snap je punt wel, maar stel dat het gewoon hardstikke koud is? Dat is toch gewoon niet fijn, ook al is het nog geen oktober. Dit jaar is heel lang de verwarming aangebleven hier, ik dacht zelfs nog een paar keer in mei. En dat 'hoort' wellicht ook niet, maar zonder verwarming was het hier 14/15 graden. Vond ik echt te koud. Maar ja ik ben dan ook een koukleum.

19. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de vloerverwarming al aan en ook de open haard! Heerlijk! Heb een hekel aan kou!

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Heerlijk de verwarming aan.. En onder een dekentje, brr. Ben een koukleum!

Deel Deze Pagina