Verwarming nu al aan ??

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 13 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb jij je verwarming al aan?

1. Ja

2. Nee

3. Anders ....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Zie bij sommigen dat het sowieso nog 20, 21 of 22 graden is in huis? Ja, dan zou ik de verwarming ook niet aanzetten!

Weet je, mijn schoonouders hebben het 's winters regelmatig maar rond de 18 graden in huis.. Mijn kinderen pak ik dan dik in als m'n schoonouders oppassen! Ze hebben daar al sloffen, maar ik doe ze ook echt een extra laagje aan.
    Als we daar dan eens op zondag op de koffie gaan.. Hup, extra laagje aan.
    Nou... Dat wil ik m'n eigen huis niet. Dat het zo kil is. (en dat de visite er wat van zegt)
    Lekker aangenaam! En 's winters (of uberhaupt) nooit warmer dan 20, max. 20,5 graden.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier was het vanochtend 18 graden maar gek genoeg had ik het helemaal niet koud. Kinderen wel sloffen aangedaan maar was prima. Dus de verwarming nog steeds uit. Nu is het weer 19 graden binnen.

3. Delta

Delta Niet meer actief

Ja hier staat ie nu op 20 graden, anders zou het 19 graden zijn, vind toch best fris! Ramen staan toch wel wat open voor ventilatie.

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik heb net de allesbrander weer aangestoken. Mijn kids hadden het koud en ik vond het zelf ook niet lekker aangenaam in huis.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben sinds deze week de verwarming 's ochtends een uurtje aan staan. Het is anders 17,5 graad en dat vind ik echt te koud. Hij warmt het nu op tot 20/21 graden en dat blijf het dan de rest van de dag. 's Avonds koelt het weer af, maar dan ga ik lekker met een dekentje op de bank zitten/liggen, dus dan hoeft het van mij niet warm te zijn.

6. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    's Ochtends zet ik nu es nooit de verwarming aan. Zelfs niet als 't vriest. Op 25 minuten ben ik de deur uit. Tegen de tijd dus dat de verwarming net begint te draaien :) ...

En voorlopig is 't hier nog 20 à 21 graden. Geen chauffage dus.

Deel Deze Pagina