Verwarming nu al aan ??

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 13 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb jij je verwarming al aan?

1. Ja

2. Nee

3. Anders ....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Bij ons is het nu steeds 20/21 graden, dus nee.. geen verwarming nog, mocht ik het wat kouder krijgen (heb ik altijd eerder dan m'n man) dan trek ik een dikke(re) trui aan ;)

Verwarming gaat hier meestal pas eind oktober begin november voor het eerst aan, dan koelt het meestal wel erg af in huis

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    nee is een regel die ik heb gemaakt voor onze koukleum/ tussen 1 april en 1 okt mag de verwarming niet aan.

3. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Nee want ik heb een warm goed geïsoleerd huis dus het is niet nodig :)

4. Koon

Koon Niet meer actief

Nee, nog niet. Ik houd niet zo van radiatorwarmte. Liever een dikke trui.
    Het is hier nu 'maar' 19,5 graden. Maar ik ga hem echt niet aanzetten.
    Komende week wordt het kouder buiten dus dan zal hij wel aan gaan denk ik. Onder de 19 vind ik echt te koud. Zeker voor mijn zoontje die op de grond speelt. We hebben tochtende tuindeuren en een open trap in de woonkamer, daarom koelt het hier ook heel snel af.

5. Humava

Humava Niet meer actief

Sinds vanmiddag voor het eerst weer aan. We kwamen thuis van een midweekje weg en het was 18 graden binnen en dat vind ik net even te koud. Zeker nu met een kleine meid die de hele dag over de grond kruipt.

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Liever nog even niet, maar ik ga geen kou zitten lijden. Ik heb wel een lekker warm huispak aan :)

7. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.946
    5.255
    113
    Home
    nee nog niet vind het nog niet super koud en dan eerst maar proberen met een dikke deken of trui

8. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ik heb anders gestemd, hier is de kachel 2 keer een ochtend aan geweest omdat de temp was gedaald naar 17 graden. tsja ieder zijn ding natuurlijk, maar ik ga niet zitten vernikkelen. hier is het verder altijd 20 graden :)

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nee!!!Ik zit te zweten hier! 23graden in huis. We wonen in een rij en het is altijd erg warm hier!

10. MB2

MB2 Actief lid

13 sep 2012
    435
    27
    28
    NULL
    NULL
    Hier nog niet aan. Het is in huis nog 25 graden. Ramen staan dag en nacht een stukje open. Loop ook nog lekker in een shirt met korte mouwen.

11. Paige

Paige Niet meer actief

Ik weiger hem aan te doen vóór November. Echt.
    Dikke vesten en pantoffels aan als je het koud hebt. Wordt ook echt niet goed van die muffe warme lucht.. blegh!

12. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.174
    3.054
    113
    Nederland
    Hier nu 2 keer aangehad afgelopen week. Als het vanavond weer koud word in huis gaat ie weer aan, maar liever niet natuurlijk:)

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Haha dat is dezelfde regel als die mijn man mij heeft opgelegd. Maar deze week is ie lekker niet thuis en zet ik de verwarming 's avonds gewoon aan. Moet toch wat als hij me niet warm kan houden ;).

14. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ik heb het wel al snel koud deze dagen, maar ben dan ook een echte koukleum. Ik zet alleen niet de kachel aan maar wel alle kaarsen in huis en met een dekentje op de bank :) de kaarsen zorgen voor net zoveel warmte in huis als de kachel, alleen stukken goedkoper! :)

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    nee hier nog niet de verwarming aan, stel dit zo lang mogelijk uit. Dan maar met een dekentje op de bank.

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier ook zo... maar we wonen wel in een huis van 2010 - dus dat scheelt wel enorm qua isolatie denk ik. Ons gasverbruik is ook maar zo'n 700m3 per jaar.

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Het zal me toch gebeuren dat ik in de kou zit te rillen omdat iemand in huis bedacht heeft dat de kachel pas 1 november aan mag. Vind dat heel typisch. Je gaat toch geen kou lijden omdat het toevalllig pas september is?!?!

18. tuc

tuc Niet meer actief

Whaha nou ik hou mij niet aan datums hoor koud is koud...en als mijn man zo'n regel zou stellen kan hij mn rug op....hier is het nog niet nodig maar die datums...kom op zeg!

19. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Nee! ik wacht echt tot oktober en als we het koud zouden hebben dan maar een dik vest aan of onder een dekentje.
    In de avond doe ik kaarsjes aan en dat helpt ook erg goed.
    Het is ook helemaal niet zo koud vind ik behalve als je smorgens wakker wordt dat het wat frisjes is.

20. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ja hoor, hier wel. En ik zit met een dik vest aan. Maar ik ben ook een koukleum.

Trouwens, net de lampen ook aangedaan. Het is hier zo donker! En nee, ik woon niet in een grot.

Deel Deze Pagina