Hier zijn de ramen smiddags open en nog is het 22 a 23gr binnen. Ik draag gewoon t shirts en de kinderen dunne shirtjes (wel lange mouwen). Maar koud vinden we het nog niet, dus we wachten nog met de verwarming aan te zetten.
Hier ook nog niet, al ben ik een koukleum. Vandaag nog alle ramen open gehad. Nu wel dicht, behalve die van de slaapkamer. Straks wel lekker met een dekentje op de bank.
hier is de verwarming nog niet aan geweest maar als ik het koud heb dan gaat ie echt wel aan ook al is het augustus, ga geen kou zitten lijden in m'n eigen huis!
Ik heb m net toch echt aangedaan. In de ochtend deed ik m van de week voor het eerst ietsjes hoger zetten omdat het frisjes was en ivm de baby wil ik het wel aangenaam hebben in huis. Maar een uurtje terug was het echt koud binnen en heb de verwarming maar aangedaan. Ging even tegen mijn gevoel in want ik wil het nog helemaal niet!!! Wil lekker buiten zitten,ramen open kunnen zetten enz... Maar helaas zit er volgens mij niet meer in. Dus tja,dan toch maar die verwarming aan
HIer is de verwarming afgelopen dagen wel aan geweest, was onder de 18 graden smorgens. Vind dat echt te koud. Vandaag is hij nog niet aangeweest.
nee, al heb ik het sochtends wel echt koud als ik mn bedje uit stap. maar ons huis is ook echt een door-waai-woning
Hier is het 18 graden in huis... Moet eerlijk bekennen dat ik 'm sinds deze week 's avonds wel eens een tikje aan zet. Anders is het zo kil. Eigenlijk stel ik het ook liever nog uit. We wonen in een hoekhuis scheelt ook.
hier vanochtend heel even aangeweest, was 19 graden en ik dacht even stoken en kijken of het nog werkt nu lekker de open haard aan.
Hier gaat hij ook aan als het onder de 20 graden in huis is. Maar niet als ik 's ochtends weer weg moet. Ik moet wel een aanzienlijke periode in huis zijn hoor.
's Ochtends springt hij wel al aan. Maar ik ga echt niet kou lijden omdat het nog geen oktober oid is. Dus dan gewoon al lekker aan. Wel een vrijstaande woning.
Nope, hier is het zelfs nog 22 graden in huis. En als ik het 's avonds wat koud heb trek lekker m'n huispakkie en pantoffels aan
Nee want het is hier nog altijd 20 graden of warmer in huis. Zodra het onder de 19 komt (zal na het weekend wel zijn vermoed ik) gaat ie wel aan. Overdag op 19 en 's avonds op 20.
Ja sinds gisteren. 'T komt hier al eens onder de 20 graden. Hoger dan 20 zet ik 'm nu zeker nog niet. Trek dan wel een warme trui aan.
Hier nog geen verwarming aan gehad, het is nog 21 graden in huis. Ik heb 's avonds wel een lekker warm vest en pantoffels aan.
Ik heb net toevallig gisteren de thermostaat opnieuw ingesteld, we hebben nu zo'n kastje waar je programma's in kan voeren. Nu staat ie nog niet aan, hij geeft aan dat het 21 graden is, dus dan slaat ie niet aan. Maar komende week zullen we er wel aan moeten geloven, het wordt fris!
Heb hem heeeeel toevallig van de week heel even aangezet, omdat ik het echt koud had.. maar na 10 minuten hadi k het al weer warm. Hij blijft dus de eerste tijd nog lekker uit, (totdat ik moet bevallen natuurlijk). Ik heb het echt warm nu , en overdag zet ik de deur ook nog lekker open hoor!