Verwarming nu al aan ??

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 13 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb jij je verwarming al aan?

1. Ja

2. Nee

3. Anders ....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Vandaag sinds een uur of 15.00 voor het eerst aan,het was 19 graden binnen en dat vind ik dan zo sneu voor m'n kleine meid..

2. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Wij hebben lekker de houtkachel al aan in de avonden...heeeeeerlijk :D

3. MissD

MissD Actief lid

2 jan 2012
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha, hier is het binnen nog steeds 23 graden dus de schuifdeur staat achter dag en nacht op de kiep stand open.

4. Linana

Linana Niet meer actief

Nee dat is hier echt nog niet nodig.
    Ik loop niet meer op blote voeten door het huis, maar zo koud om de verwarming aan te doen is het nog niet.
    Ik moet er wel bij zeggen dat wij niet echt koukleumen zijn :D

5. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    's ochtends is het hier wel fris: 18 graden. Maar zodra de zon gaat schijnen is het hier 22-23 graden. Dus dan doe ik de verwarming niet aan. Dochter krijgt wel al een badjas en sloffen aan. Met blote voeten vind ik 's ochtends wel koud.

Ben benieuwd of we het tot 1 oktober volhouden dit jaar. Is ook onze 'regel', maar als het te koud wordt gaat ie echt wel aan hoor.

6. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ook al moet ik met een jas aan gaan zitten, maar standaard komt de kachel hier niet eerder aan dan 1 oktober. Niet omdat het niet mag, maar dat is gewoon onze regel.

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Alleen in de badkamer de vloerverwarming aan, anders is het zo fris voor de kleintjes. :)

8. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hier voorlopig nog niet.

Daarbij stoken wij vooral met de houtkachel en wordt de schouw pas volgende maand proper gemaakt (eerder kon niet, toen we 2 weken geleden belden).

Voorlopig is 't hier nog 19 à 21 graden en da's genoeg.

9. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    de dominante man :D ;)

10. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Als ik het koud heb gaat die gewoon aan, ongeacht welke maand het is. Wil het niet koud hebben in mijn eigen huis.

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik had 'm vorige maand tussen twee hittegolven door al een keertje aan!
    Ik kijk naar de temperatuur (nou a dat oet de thermostast), onder 18 graden in de woonkamer gaat ie aan, ook al is het hartje zomer.

12. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Nee. Sowieso staat hij zo min mogelijk aan. Vind warmte van verwarming niet lekker. Hij gaat pas aan als de temperatuur binnen onder de 17 graden komt... het is nu nog 23 graden.
    En vaak gaat hij pas s avonds onder de 17 en vind ik het zonde om hem voor een paar uur nog aan te zetten. Dus blijft hij uit. Trek dan net zo lief een trui aan. Dat zal de reden zijn dat ik maar 60 euro per maand aan gas en electra kwijt ben:D

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Wij zitten nu nog met de tuindeur open.. En het is hier nu 21 graden.. Doe m echt nog ni aan!!

14. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hier gaat de verwarming automatisch aan als de thermostaat onder een bepaald aantal graden gaat (21° vanaf 17u, en tijdens de dag als we gaan werken 17°)

ik ben vorige week ziek geweest, en heb veel in de zetel liggen slapen en wat tv-kijken... toen heb ik wel even verwarming wat hoger gezet want met 17° in huis kreeg ik het wel wat te koud

15. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Extra trui an en een malliot. Winterdeken uit de kast wanneer het echt te koud word. Sprei op de bank voor savonds. En verwarming pas rond november/december aan.
    Kaarsen gaan al wat vaker aan en de potten thee komen ook weer in volle vaart :D

16. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    Hier nog niet aan gehad maar gewoon omdat het nog niet koud is in huis. Ik verbaas me altijd over mensen die zeggen als het koud is dan doe maar extra dikke kleding aan, een deken over je heen enzenz. Ik bedoel in je eigen huis wil je het toch comfortabel hebben? Ik ga echt niet onder een dekentje zitten omdat ik het zo koud heb. Hier ook geen regels over op welke datum de verwarming aan "mag" dat ding is er om het huis warm te houden dus als wij het koud vinden gaat hij gewoon aan

17. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Net het weekend op de camping geweest (stacaravan) en daar toch echt de kachel aan gehad :) Vanmorgen toen ik opstond was het 10graden binnen, brr! Dus snel m'n gaskacheltje aan en een uurtje later was het 16 ofzo. Toen begon het zonnetje te schijnen en gingen we naar buiten dus ging de kachel uit. Maar het is niet warmer dan een graadje of 16/17 geweest binnen. Best frisjes :)

Thuis niet, ik heb wel dikke sokken en een duster aan, maar das gewoon lekker comfy. Het is nog zo'n 21 graden binnen, dus nog geen verwarming nodig hier.

18. GIO2009

GIO2009 Actief lid

29 jan 2013
    110
    0
    0
    Nee, staat hier nog lekker uit en vaak gaan de ramen nog open voor de frisse lucht.

We hebben blokverwarming en zijn de eerste woning(maisonnette), dus als 1 van de bovenburen verwarming gebruiken worden onze kamers al heel lichtjes verwarmd door de buizen die door de kamers lopen:)

19. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Zo rond de 18 graden in huis wel..het is nu nog 20.5 in huis en ik slaap met het raam open.

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nog steeds niet aan....scheelt veel dat de zon vandaag scheen. Vanochtend vroeg was het 19, overdag opgewarmd naar 21,5 , nu 21 graden. Als het onder de 19 komt doe ik de verwarming wel aan

Deel Deze Pagina