Verwarming nu al aan ??

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 13 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb jij je verwarming al aan?

1. Ja

2. Nee

3. Anders ....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Soit

Soit Niet meer actief

Nee nog niet, maar gaat ook moeilijk, want moet eerst even mazout laten bezorgen :D. Als het een beetje nodig gaat zijn begin ik denk ik met de openhaard...

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hier heb ik de verwarming ook nog niet aan gehad. Maar dat is gewoon omdat ik het nog niet koud genoeg had. Als ik het koud heb probeer ik het eerst warmer te krijgen door sokken en een trui aan te doen. Heb ik het dan nog koud, dan doe ik de verwarming gewoon aan. Ik ga niet letten op de datum of dat de temperatuur onder een bepaalde graad is gekomen, ik betaal €189(komt omdat wij vorig jaar in de winter waren verhuisd en dus zogenaamd veel verbruikt hebben, de volgende nota word de zomer gecompenseerd) dus dan ga ik geen kou lijden.

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Nee hoor ti's hier nog 21.5!

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ja hier wel, maar we hebben ook een heel koel huis (wat heerlijk is met hoge temperaturen). Maar met dit weer in een huis van 17 graden zitten, nee liever niet. Ik heb hem op 20 C gezet, heerlijk.

5. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ja heb m vanmorgen voor t eerst weer aangehad, was 18.5 graden beneden en aangezien ik al rillerig was heb ik t ff tot 20 graden opgestookt :)
    Toen vanmidda ge zon scheen is hij weer uit gegaan :)

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nee, hier springt ie nog niet aan.
    Het is hier nog 20 graden binnen en we hebben hem ingesteld dat als de temp. lager is, hij pas aanspringt.
    's Nachts niet trouwens, dan gaat hier de verwarming sowieso niet aan.

7. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Als ik het echt koud krijg dan gaat de verwarming gewoon aan hoor, heb vandaag al meerdere malen getwijfeld. Alleen de zon zit nog in mijn lichaam :p Als ik weer even aan de wandel ga en iets doe dan ben ik zo weer warm.

8. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Het is hier nog 21,5 graden en toch heb ik het koud.. Maar ik vertik het om nu al de verwarming aan te zetten, misschien krijgen we wel weer een koude lange winter en dan lopen de kosten al genoeg op!

En daarbij kan ik altijd nog eerst een vest en sokken uit de kast pakken, tot nu toe nog niet gedaan, dus dan valt het nog mee..;)

Groetjes,
    Carlien

9. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    De afgelopen dagen lukt het om de kachel overdag uit te laten maar s'avonds, als je stil zit red ik het niet met een vest en sokken etc. Maar ben dan ook wel een koukleum hoor. Dus zoals nu staat hij 22graden (en nog kouden hebben he;))

10. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Nee hoor. Nog (lang) niet.
    We lossen het eerst op met sokken en truien. We maken er elk jaar een beetje een sport van om de verwarming uit te laten :p

11. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Het is hier vanmorgen 19 graden in de kamer, dus heb hem even op 20 gezet. Was echt fris brr.. Nu met de kleine ben ik er wel makkelijker in dan andere jaren. Dan trok ik liever een dikke trui aan met een dik kleed. Maar wil hem gewoon lekker op de grond kunnen laten spelen. Wel met warme kleertjes aan natuurlijk :)

12. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    nee ga nu echt nog geen verwarming aan doen. Het is 21,5 in huis dus prima zat :D

13. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nee hoor hier echt geen verwarming. Het is hier nu nog 21 graden.
    Zit nog met blote armen hahaha. Ben toch al zo warmbloedig.

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    als het onder de 20 graden zakt, dan krik ik hem weer op naar 20 graden.

15. Islah

Islah Niet meer actief

Heb 'm eergisteren even aangedaan. Wil het namelijk wel minimaal 18 graden hebben, vooral nu met een kleine baby. Gisteren was het 19,5 en nu 18,5 dus voorlopig weer even niet nodig.

16. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb hem al wel aangehad. Overdag zet ik hem aan als het onder de 18,5 komt ivm de kleine man. Als ik het dan in de loop van de middag/begin van de avond koud krijg gaat hij naat 19,5/20

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, hier is hij alweer aangeweest :x

Wij wonen in een oud huis uit 1870, en het is hier gauw kil. Nou ben ik zo om dan een warme trui aan te trekken en mijn kinderen trek ik dus ook wat warmers aan, maar mijn man had de kachel aangezet. Ben dus nogal boos geworden en heb hem gezegd een trui aan te trekken, aangezien hij in een dun overhemd liep!

18. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Neee hier nog niet. Het is nog best lekker in huis

19. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Ook hier nog geen kachel aan, het is hier 20 graden dus warm zat...Warmer hoeft van mij ook niet!

20. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Hier heeft hij al weer aan gestaan.

Als ik het koud heb gaat hij aan, ongeacht de tempratuur buiten of de tijd van het jaar.

Deel Deze Pagina