Thuis is de vloerverwarming nog niet op gesprongen ondertussen, enkel de thermostaat op de badkamer springt soms eens op. Op m'n werk vertikken ze het nog altijd om de verwarming op te zetten. Is nu 16-17° voor bureauwerk, is warm genoeg krijgen we te horen...
Hier is het nu 19,5. Vind het best fris moet ik zeggen maar trek zo even een vest aan. Gaan 1 okt verhuizen en wil de verwarming eigenlijk niet meer aan zetten.
Hier slaat hij automatisch aan als het overdag onder de 19 komt. Als ik het koud heb gaat hij ook (even) aan. Maakt voor mij niet uit welke datum het is hoor.
nog niet, nu net gekeken en het is 19 graden. Gisteren was het smiddags gewoon 22 graden in huis dus warm genoeg. Ik heb 'anders' gestemd omdat als ik het straks koud heb, hij wel ff aangaat
Nee, ze hebben het op de website van de vakbond opgezocht en daar staat licht secretariaatswerk 16°. Nu, ik heb al 2 dagen mijn dikke trui van Jack Wolfskin aan. Is nog iets te doen.
Ja vanmorgen even aangezet was net te fris en aangezien Luca al warm gekleed was ik ga hem niet nog een laag aan doen kind moet wel kunnen spelen. Even dat oppeppertje het is nu lekker binnen.
Hier in huis is het snel warm als de zon even schijnt dus het is nog warm genoeg maar als ik het koud heb gaat hij gewoon aan ongeacht tijd van het jaar . Nu nog 19,5 en ben aan het werk dus heb het warm dus achterdeur lekker opstaan zodat zoonlief en hondjes lekker buiten kunnen spelen, het is nu nog droog
Hier nog niet, tis nog 21 graden binnen. Mocht ik het koud krijgen doe ik wel een vestje aan. Anders ruzie met manlief, die heeft het altijd warm.
Die hebben we al allemaal aan. Maar als je 8u moet stilzitten achter een bureau bij 16°, is dat koud hoor. Wij zitten in een oud gebouw wat maakt dat het echt killig koud is.
Sinds gister avond wel ja toen even de verwarming aangezet. 18.5 graden was het in de woonkamer brrrr Oud huis, slecht geisoleerd en daarnaast nog een hoekhuis
Hier is het smorgens maar 18 graden binnen. Toch gaat hij nog niet aan maar de twijfel is aanwezig. Kan zo slecht tegen kou. Heb al wel de winterjas aan
18 graden oid is toch gewoon 18 graden. ... maakt toch niet uit of het dan een oud huis is of niet? !
Volgens mij heb je ook iets als een gevoelstemperatuur, net als buiten. Dan kan het buiten 10 graden zijn maar het voelt aan als 5 of zo. In ons vorige huis hadden we vloerverwarming en was het volgens de thermostaat bijna altijd 20-21 graden maar het voelde nooit behaaglijk. In ons nieuwe huis hebben we weer radiatoren en voelt het bij 19 graden toch al veel lekkerder.
HEt was hier vanmorgen 17,5 is echt aan de koude kant! Heb de verwarming op 18,5 gezet. Stuk aangenamer. De kleine meid heeft ook een trui aan maar ze heeft het koud.