Wie weet dit over Mutsy

Discussie in 'De lounge' gestart door Ukkepukkie, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Ik heb veel pech met mijn luchtbanden van de wagen. Nu heb ik zojuist banden op marktplaats gevonden die niet lek kunnen gaan.

Maar........

Deze zijn van de Mutsy 4Rider Lightweigt, ik heb de Mutsy 4Rider Single Spoke zou dat gewoon passen??

Op de foto ziet de 'bevestiging' er wel hetzelfde uit.

2. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Heb je niet nog garantie p je wagen? Ik had ook problemen met de banden en kreeg nieuwe banden na een jaar. Er zit 2 jaar garantie op de wagen.

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik hoop dat je wel weet dat niet-luchtbanden minder comfortabel rijden...

4. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik heb ook niet-luchtbanden en ik vind ze echt veel fijner dan luchtbanden! Bij zoontje wel lucht gehad en nu bewust gekozen voor massief. Geen gedoe met lekgasn etc

On topic: ff kijken of jr. Garantie heb em. Andere ff bellen naar Mutsy of het mogelijk is

5. Bika

Bika Niet meer actief

Ja dat past!

Alleen ik kreeg als leenwagen een met die anti-lekbanden en die klapte me 3 keer met kind erin om toen ik er mee stoepjes op en af ging. Luchtbanden loop je gewoon zonder probleem mee op en af, maar dat ging dus goed mis.

6. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ik vind ook de niet-luchtbanden veel fijner en soepeler rijden dan de luchtbandjes.

7. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Ik heb de wagen bij Babypark in Kesteren gekocht.. Maar hele slechte service daar!!!! Had bij die winkel wagen, kamertje, allllllles gekocht. Toen ik belde dat mn band steeds lek was kon ik een nieuwe kopen bij hun,.. En dat was dan nog duurder als bij de Prenatal. Heb ze duidelijk gemaakt dat ik dat belachelijk vond en dus nieuwe binnenbandjes bij de Prental besteld, super snel binnen.

Ben dus klaar met Babypark!

Heb die bandjes van marktplaats besteld, hopelijk past het.
    Achter zijn ze zo ie zo hetzelfde..

Word gek van die lekke banden! Raad het iedereen af!

Sorry voor het geklaag hahaha :);)

Deel Deze Pagina