Verwarrend even nu allemaal!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door AnnaS, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi hoi meiden.

    Heb een tijd niet fanatiek mee gedaan aan het posten hier op deze forum, had even er helemaal geen zin in.
    Wel af en toe bijgelezen.

    Nu moet ik 28 maart geopereerd worden aan mijn Endometriose, is ook nog eens een week opgeschoven dus nog meer zenuwen, hihi :)

    Maar wat ik nu heel vaag vind, ik mag dus niet zwanger raken voor de operatie, maar ik heb gezegt dat ik er geen zin in had om in eens veilig sex te gaan hebben.
    Omdat je met Endometriose ook wel kans heb op zwangerschap, maar gewoon langer duurd of moeilijker is om zwanger te worden.
    Door dat ik een cyste op mijn eierstok heb geeft die een bepaald hormoon af die de innesteling bemoeilijkt.
    Of eventuele verklevingen die het allemaal tegen houd.

    Maar goed, normaal heb allerlij klachtjes tot mijn volgende NOD.
    Maar nu heb ik geen pijn aan mijn borsten en geen hoofdpijnen en geen acute pijnen gehad deze maand! :(
    Nog nooit opgevallen dat ik eens zonder deze klachten door een cyclus kwam.
    Nu ben ik wel vreselijk snel geirrieteerd en heel erg last van pukkels en veel duizelig.

    Nu is het te vroeg om van de daken te schreeuwen dat het misschien toch raak is!
    Maar moet er wel steeds aan denken, want dan scheelt er 1 ding en dan hoef ik geen operatie ondergaan en doordat ik 9 maand niet menstrueer kan de Endometriose slinken en dan ook klachtvrij na die tijd zijn.

    Zo dit moest ik even met jullie delen, want ben meer een denker dan een zegger!

    Groetjes Anna
     
  2. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi AnnaS

    Nou , ik hoop voor je dat je de operatie mag afzeggen omdat je zwanger bent hoor :)
    Je slaat dan 2 vliegen in 1 klap :D
    Jullie lang verwachte kinderwens komt uit EN je hoeft niet meer geopereerd te worden .
    Ik ga in elk geval heel hard voor je duimen :)

    Groetjes Joyce
     
  3. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Nou Anna ik hoop het ook voor je hoor enne je weet het nooit he...
    Succes meid ;)
     
  4. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Goh, wat fijn voor je als het zo is!!!!

    Wendy
     
  5. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    zal voor je duimen meis ...suc6
    greetz asjuh
     
  6. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn, ik zal voor je duimen.
    gr patje.
     
  7. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ik hoop het voor je.
    Groetjes Hope
     
  8. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Ik hoop het ook voor je!!!!!!
     
  9. sim

    sim Niet meer actief

    hier nog iemand die hoopt dat het raak is, ik wens je heel veel succes en houd moed meis, ik duim voor je!

    liefs sim
     
  10. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Dankje meiden voor jullie medeleven.

    Hier trouwens ook meiden die altijd klachten hadden voor hun menstruatie en eenmaal zwanger waren en ineens geen klachten meer hadden?
    Dat vraag ik me dus ook steeds af.
    Omdat ik mij zo vaag kan herinneren bij mijn vorige zwangerschap had ik heel weinig klachten.
    Pas rond de 10de week kreeg ik last van bandenpijn en pijnlijke borsten en vermoeidheid.
    Daarvoor nergens last van gehad ook zelf niet 1 keer misselijk geweest.

    Groetjes Anna.
     
  11. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik hoop dat het raak is voor je! Dan is het dubbel feest!! :D
    Ik had het trouwens net andersom bij mijn zwangerschap; normaal een paar dagen vantevoren pukkeltjes enzo en nu had ik helemaal niets, gewoon helemaal glad...Dus toen dacht ik ook 'het zou weleens raak kunnen zijn' en ja hoor! ;)
     
  12. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Duim voor je Anne.

    Silly
     
  13. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik gun het je ook van harte Anna! Inderdaad 2 vliegen in 1 klap mocht je zwanger zijn :)
     
  14. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    hoi Anna,
    ik heb deze maand geen klachten , althans niet zoals anders, normaal is het zo dat ik allerlei klachtjes heb , misselijk, ,afscheiding, gevoelige borsten en 1 pukkel op mijn kin :) en dan wordt ik gewoon ongi.
    Nu is het zo dat ik ben uitgegaan van een 35 dagen cyclus dus mijn NOD is 23 maart.Omdat ik vorige maand een week over tijd was voor dat de duivels kwamen.Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen, en als ik daarvan uitga ben ik al 1 dag over tijd omdat dan mijn NOD 16 maart was, dus gisteren.
    Ik ben de hele week wel moe, maar dat komt misschien ook omdat ik een 2 kids ziek in huis heb en die me snachts dus vaak wakker maken en of ik krijg ook de griep.En ik had afgelopen week de hele kin vol pukkels.Ja het allemaal zeer verwarrend ,maar er zijn ook vrouwen die in het begin van de zwangerschap geen kwaaltjes hebben.Dus anna wie weet is het zover voor je en kan die operatie afgeblazen worden, dat zou natuurlijk een geweldig iets zijn toch?
    Ik duim voor je op een posi test.
     
  15. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik duim ook heel hard mee!
     
  16. Niet meer actief

    Kan iedereen Endometriose krijgen? Of na een miskraam of iets dergelijks?
     
  17. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ja elke vrouw kan er last van krijgen, maar 50% van de vrouwen hebben wel Endometriose alleen die heb er geen klachten van.
    Dus die raken op een normale manier zwanger of hebben geen pijntjes etc etc.
    De andere die dus wel meer klachten hebben of ze merken na een jaar nog niet zwanger te zijn en door worden gestuurd naar de gyn dat ze Endometriose hebben.
    Maar Endometriose kunnen ze echt alleen constanteren bij een kijkoperatie, wel mogen ze een vermoeden uitspreken en meestal met een cyste erbij is het vaak wat duidelijker.
    Zwangerschap is dus ook een hele goeie remedie om de Endometriose te laten slinken.


    Dankje meiden voor jullie steun.

    Ben momenteel ook heel snel emotioneel maar komt ook door vriendlief die een lichte terug val heeft van overspannendheid zijn dus het is op moment allemaal kwetsbaar.
     
  18. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Pfff Anne wat vervelend voor jullie allemaal.
    Sterkte.

    Silly
     
  19. Duim

    Duim Actief lid

    28 dec 2005
    162
    0
    0
    Groepswerker Jeugdhulpverlening
    Oh meid, ik hoop voor je dat het waar is dat het deze ronde raak is! Spannend hoor! Veel succes met wachten en dat je maar gauw met goed nieuws mag komen.
     
  20. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi hoi,

    Word voor mij steeds spannender.
    Wil al expres niet aan de operatie denken, want dan krijg ik al gelijk weer last van de zenuwen.
    En nu aan de andere kant moet ik nog paar dagen wachten als de ongi komen of weg blijven.
    Heb nu sinds gisteren allemaal vage klachten weer, krampjes en pijnlijke borsten dus ga er ook van uit dat ze over een paar dagen de duivels er wel zijn.

    groetjes anna
     

Deel Deze Pagina