hallo! Afgelopen 3 maand waren erg heftig voor ons. begin januari te horen gekregen dat we ma hadden, eind vd maand opgewekt met tablatjes. Daarna weeeeken en vele ziekenhuisbezoekjes en tabletjes.. uiteindelijk begin 10 april gecurreteteerd. Wij willen heel graag weer een poging wagen , dus vandaar de vraag: wanneer hadden jullie je eisprong en of zwanger? (lees graag positieve verhalen, want zekerheid heb je nooit natuurlijk! )
na mijn curretage duurde t 3 maanden. Na de tweede miskraam 19 dagen. En na de laatste miskraam op dag 12 al ( gerekend eerste dag bloed)
Ik had twee weken nadien weer een ovulatie. Heel snel vond ik. Maar we mochten toen niets doen, dat mocht pas de cyclus erop.
Heb ook net een curretage gehad. Heb na 20 dagen een eisprong gehad als het goed is. (Alleen getemperatuurd)
Ik lees graag mee dames! Maandag een curettage gehad. Ik ben ook benieuwd wanneer dames zwanger zijn geworden na een curettage. Ik zag al een topic daarover. Verbazingwekkend dat daarvan ook weer veel miskramen zijn gekomen, vooral in de eerste ronde.
Wat goed! Misschien moet ik ook maar even dagelijks gaan temperaturen, om te zien wat er gebeurd met mijn lichaam na maandag.
Voor mn dochtertje 3 jaar terug, had ik een mk na 6 weken. Ik moest een paar x gyna.. toen hij zei dat het mooi leeg was en ik nu 2 mnd moest wachten met zwanger worden, bleek ik al net zwanger te zijn geraakt.. dus tijdens/vlak na de miskraam
Zijn jullie er weer klaar voor Roever? Ik ben maar begonnen met temperaturen. Gewoon om even te kijken wat er deze maand gebeurd. Direct na de curettage begonnen. Zo heb ik even een goed beeld van komende week/maanden..
Hey.. toch gecurreteteerd? hoe is je dat gevallen? Ja, wij zijn er zeker weer aan toe! alles heeft veelste lang geduurd waardoor ik al heel veel op een rijtje heb kunnen zetten. Wij hadden t er eerst over om even te wachten..maar vind dat wel heel moeilijk.. vandaar de keuze om gewoon er weer voor te gaan. En tsja..We komen er zelf wel achter wanneer t ons gegund is... kan niet wachten om weer die zwangere gevoelens terug te krijgen! en jullie? hoe is het verder met jullie?