Ik heb sinds eergisteren bruinverlies. Ik nam aan dat het mijn menstruatie was die opgang moest komen. Maar nu, inmiddels 2 dagen later, heb ik er nog steeds last van. Het is niet veel, 1 maandverband de hele dag door. En dan zit er maar paar vegen erop en meer niet of een vlek. Ik heb ook een onregelmatige cyclus, maar het is niet heel onregelmatig. De gemiddelde cyclus duurt ongeveer 32 dagen en toen ik bruinverlies kreeg, zat ik nog maar op 27 dagen. Ik zit nu dus op 29 dagen. Ik heb nog nooit een cyclus gehad wat korter was dan 30 dagen, laat staan 27 dagen. Wat kan dit zijn? Iemand ervaring hiermee? Owja, ik heb ook PCO, kan het bruinverlies hiermee te maken hebben?
Hoi dit heb ik ook altijd bij elke cyclus voor de nod datum soms 4 dagen bruin verlies en niet veel. Mijn gyno heeft gezegd dat dit heel normaal is en niet hoeft om druk te maken, zo maakt je lichaam je goed schoon in de baarmoeder. zou gewoon wachten tot je langste datum van nod mocht je dan nog bruin hebben even een testje er tegen aan gooien. xx bol
Kan hoor, ik heb er ook last van gehad toen ik gestopt was met de pil en voordat ik mijn zoontje kreeg.......zou evt ook een mogelijke innestelingsbloeding kunnen zijn hoewel het me daar wel erg vroeg voor lijkt.
Ik ben al weer 3 jaar niet aan de pil. Ik had geen vriend dus was het ook niet nodig. Nu heb ik een vriend en we gebruiken niks. Het is vandaag wel wat minder geworden. Soms komt er ook wat helder bloed lijkt het wel maar het lijkt totaal niet op een menstruatie. Erg vreemd allemaal. Ben ook duizelig plotseling, vraag me af of dit ermee te maken heeft of dat het gewoon toeval is.
kan allemaal van je aankomende ongi zijn offff eeeee ihiihi.. bij mij begint het dus meestal 4 daagjes van te voren en wordt dan langzaam meer aan bruin en donker met helder rood bloed en dan na de 4 de dag spat ik uit elkaar voor twee daagjes en dan is het over.. soms wilt het bij mij ook even stoppen ( het bruinvloed ) al die dingen die je nu hebt kan liggen aan je hormonen doe heen en weer schommelen. net als bij een zwangerschap eigenlijk.
Ok, ik ben benieuwd. Ik heb dit namelijk nog nooit gehad. Mijn menstruatie begon altijd met soms wat oud bloed of met wat helder bloed maar nooit paar dagen van te voren met oud bloed alleen maar. Maar ik denk ook inderdaad dat het gewoon bij mijn menstruatie hoort.
nou hoop voor je dat het dan snel op gang komt ben je van dat getreuzel af of dat er toch mischiennnnn ja wie weet zelfs condooms werken soms wel niet ( neem aan dat jullie die gebruiken, zag dat jullie eerste poging vanaf jan is en anders succes alvast voor de aankomende maanden mag je snel zwanger zijn