Hallo allemaal, Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest van kruidvat gedaan (2van5euro). Deze gaf na 15 minuten 2 streepjes aan.. niet duidelijk.. maar toch echt 2 streepjes! zojuist heb ik ook nog eens een Predictor test gedaan. en deze geeft negatief aan.. Hoe verwarrend is dit?! What to do?? X
Tja... de kruidvat mag je maar tot 5 min aflezen. elk resultaat daarna is niet geldig. Ik zou uitgaan van negatief en over een paar dagen nogmaals testen.
mag je idd na 5 minuten niet meer aflezen. ik had na 8 minuten een redelijk duidelijke streep, en bloeduitslag wees uit dat ik toch niet zwanger was
Nee, ik zou gewoon morgen of overmorgen nog eens testen. Je hoeft niet meteen te bellen voor bloedtest.
Bij mij was kruitvat ook al vroeg positief en andere tests niet. Ik zou over 2 dagen nog eens testen. Waarschijnlijk dan wel positief.
ik ben er met mijn eerste zwangerschap er ook achter gekomen via een bloedtest.. eigenlijk nooit een thuis test gedaan.
Waarom heb je bij je 1e kindje nooit een thuistest gedaan?? Hoeveelste cyclus zonder hormonen is dit en hoeveel dagen is je cyclus hiervoor telkens geweest?.
Wij zijn bij ons eerste kindje anderhalf jaar bezig geweest en eigenlijk had ik (toen ik een 2 weken overtijd was) het idee dat ik toch niet zwanger zou zijn.. mijn cyclus was toen onregelmatig. ik ben gewoon naar de huisarts gegaan en daar een formulier opgehaald zodat ik mocht bloed prikken.. even snel tussen het werk door.. Helaas is met 17 weken het hartje gestopt met kloppen en ben ik half april geholpen. ik heb hierna ook mijn menstruatie alweer gehad. Precies 28 dagen erna.. Een normale cyclus dus wat de dokter mij heeft verteld. Nou zou ik gisteren dus mijn menstruatie moeten krijgen.. deze blijft dus tot op heden nog uit. Wat ik wel heb.. al zeker ruim anderhalve week.. Ik ben moe, ik heb meer honger, rommelende darmen. Maar ik probeer overal ook een reden voor te zoeken. vandaar dat het nu ook een beetje verwarrend is.
Dit is dus pas cyclus 2 na je late miskraam (gecondoleerd nog trouwens). Ik zou even niet van een 28 dagen cyclus uitgaan want dat kan nog schommelen namelijk. Over een aantal dagen nog een keer testen. Succes
Tsja, na 15 minuten mag je eigenlijk niet meer aflezen, maar het kan toch een indicatie zijn dat je heel vroeg zwanger bent. Een predictor test heeft meer HcG nodig, dus kan in dit stadium nog negatief aangeven. Geduld, geduld, geduld. Over 2 dagen nog eens testen. Heel erg om je verhaal te lezen trouwens, moet er niet aan denken om met 17 weken nog een kindje te moeten verliezen... Ik hoop heel erg voor je dat de volgende keer goed gaat! Duim, duim, duim...
Er is dus dan in ieder geval wel uit gebleken dat ik het HcG hormoon van mijn vorige zwangerschap niet meer in mijn lichaam heb..?! Ik heb ook niet het gevoel dat ik ongesteld moet gaan worden, of dat het er aan zit te komen.